undertexter

Moderator: otto

palmerand
Inlägg: 21
Blev medlem: lör sep 03, 2016 3:24 pm

undertexter

Inlägg av palmerand »

Hej.
Jag ser att national geographic har fått text vilket är kanon men hur långt bort är det att få igång text på de kanaler som fortfarande saknar?
admin
Site Admin
Inlägg: 592
Blev medlem: tor aug 04, 2016 8:29 am

Re: undertexter

Inlägg av admin »

Som jag ser det är det en inbränd text som sänds med och inte en valbar men ska kolla på hur detta kommer sig
admin
Site Admin
Inlägg: 592
Blev medlem: tor aug 04, 2016 8:29 am

Re: undertexter

Inlägg av admin »

palmerand skrev:Hej.
Jag ser att national geographic har fått text vilket är kanon men hur långt bort är det att få igång text på de kanaler som fortfarande saknar?
Vi börjar experimentera med svensk text nu som du ser så det rullar in sakta =)
palmerand
Inlägg: 21
Blev medlem: lör sep 03, 2016 3:24 pm

Re: undertexter

Inlägg av palmerand »

Mycket uppskattat!
palmerand
Inlägg: 21
Blev medlem: lör sep 03, 2016 3:24 pm

Re: undertexter

Inlägg av palmerand »

däremot så undrar jag varför texten försvinner ibland på de kanalerna som har fungerat. dom kanalerna som jag vet inte har inbränd text men som har fungerat ibland ändå är national geographics och discoverychanel. finns fler? är det bara en slump att det har lyckats komma med eller är det någonting ni aktivt jobbat för? jag hoppas att det kommer att fungera på alla kanaler snart och jag tror att ni kommer vinna en jävla massa kunder om det kommer igång. dom som jag har pratat med om er står gärna och väger lite för och nackdelar kring att bli kunder och är det något som väger tungt emot er så är det just texten. så jobba extra mycket på denna frågan så kommer era intäckter bli MYCKET större!
Tack för bra service och gott bemötande och jag hoppas mina åsikter betyder någonting för er.

// TVberoende
bhd
Inlägg: 86
Blev medlem: mån aug 29, 2016 7:16 am

Re: undertexter

Inlägg av bhd »

Håller helt med ovan...

Många av dem jag har pratat med värderar just undertexter jättemycket!
admin
Site Admin
Inlägg: 592
Blev medlem: tor aug 04, 2016 8:29 am

Re: undertexter

Inlägg av admin »

bhd skrev:Håller helt med ovan...

Många av dem jag har pratat med värderar just undertexter jättemycket!
Det är inte det att vi inte vill och håller tillbaka detta avsiktligt, utan det finns så många faktorer som spelar in här som gör det tekniskt svårt (ska inte säga omöjligt eftersom saker och ting förändrats) men vi är redan medvetna om detta.

Vi håller på med detta starkt på vår Tyska och Portugisiska motsvarighet av iptvking då dessa länder är betydligt svagare i de engelska språket än vad genomsnitts svensken är. Går de igenom på dessa två paket så kommer vi självklart att implementera de i de skandinaviska.

Här har vi 5-10 önskemål om undertexter, och där borta har vi tusentals. Så ni får inte tro att det inte är prioriterat för det är de :D
bhd
Inlägg: 86
Blev medlem: mån aug 29, 2016 7:16 am

Re: undertexter

Inlägg av bhd »

admin skrev:
bhd skrev:Håller helt med ovan...

Många av dem jag har pratat med värderar just undertexter jättemycket!
Det är inte det att vi inte vill och håller tillbaka detta avsiktligt, utan det finns så många faktorer som spelar in här som gör det tekniskt svårt (ska inte säga omöjligt eftersom saker och ting förändrats) men vi är redan medvetna om detta.

Vi håller på med detta starkt på vår Tyska och Portugisiska motsvarighet av iptvking då dessa länder är betydligt svagare i de engelska språket än vad genomsnitts svensken är. Går de igenom på dessa två paket så kommer vi självklart att implementera de i de skandinaviska.

Här har vi 5-10 önskemål om undertexter, och där borta har vi tusentals. Så ni får inte tro att det inte är prioriterat för det är de :D
Härligt att höra!

Tusen tack!!
Pontusk82
Inlägg: 98
Blev medlem: sön okt 30, 2016 11:08 pm

Re: undertexter

Inlägg av Pontusk82 »

Tja! Nån mer här som kör utan digitalbox? Jag kör kabel från router till tv.n "LG" .. har en fråga ang undertexter! Jag kan inte hitta nånstans där jag kan gå in o välja undertext, som sagt vissa kanaler har jag ingen text på!? Mvh
admin
Site Admin
Inlägg: 592
Blev medlem: tor aug 04, 2016 8:29 am

Re: undertexter

Inlägg av admin »

Skriv svar