Finska kanaler

Moderator: otto

jkarjala
Inlägg: 23
Blev medlem: sön aug 28, 2016 6:41 am

Finska kanaler

Inlägg av jkarjala »

Det står på kanallistan på eran hemsida att det ska finnas finska kanaler. Jag hittar ej dom.
admin
Site Admin
Inlägg: 592
Blev medlem: tor aug 04, 2016 8:29 am

Re: Finska kanaler

Inlägg av admin »

Hej pga totalt 2 förfrågningar av de finska kanalpaketet valde vi att ta bort de för att spara på bandbredd. Tyvärr :(
Kriskosk
Inlägg: 8
Blev medlem: ons okt 05, 2016 8:15 am

Re: Finska kanaler

Inlägg av Kriskosk »

Hej.Är också intresserad av finska kanaler, mest finska grundutbudet. Därför blev jag som ny kund glad att de flesta fanns. Däremot så undrar jag varför inte yle 1 o 2 syns? De är ju dom som är mest basic av finska kanaler(typ som våran svt1 o 2)
admin
Site Admin
Inlägg: 592
Blev medlem: tor aug 04, 2016 8:29 am

Re: Finska kanaler

Inlägg av admin »

Kriskosk skrev:Hej.Är också intresserad av finska kanaler, mest finska grundutbudet. Därför blev jag som ny kund glad att de flesta fanns. Däremot så undrar jag varför inte yle 1 o 2 syns? De är ju dom som är mest basic av finska kanaler(typ som våran svt1 o 2)
Jag hade för mig att en av våra grabbar la in ett par finska kanaler?
Kriskosk
Inlägg: 8
Blev medlem: ons okt 05, 2016 8:15 am

Re: Finska kanaler

Inlägg av Kriskosk »

Japp det finns ett 10 tal kanaler, perfekt! Gamla gardet bland finnar är nog intresserade av yle 1o 2. Får se om det kommer i framtiden. Då kan man nog ragga en del kunder
Kriskosk
Inlägg: 8
Blev medlem: ons okt 05, 2016 8:15 am

Re: Finska kanaler

Inlägg av Kriskosk »

Nu har till och med finska sportkanalerna(mtv sport1o2,nelonen pro 1o2) kommit igång!
Det tackar man för och håller tummarna de får vara kvar.
Grym tjänst ni erbjuder som bara blir bättre och bättre hela tiden.
Kriskosk
Inlägg: 8
Blev medlem: ons okt 05, 2016 8:15 am

Re: Finska kanaler

Inlägg av Kriskosk »

Grymt jobbat, nu syns yle 1o2 också.
Tack för att ni orkar jobba med alla önskemål som jag o alla andra har! Vill ni att jag ska kolla upp alla finska kanaler o göra en lista. Då skulle ni kunna göra finland till en egen lista.
admin
Site Admin
Inlägg: 592
Blev medlem: tor aug 04, 2016 8:29 am

Re: Finska kanaler

Inlägg av admin »

Kriskosk skrev:Grymt jobbat, nu syns yle 1o2 också.
Tack för att ni orkar jobba med alla önskemål som jag o alla andra har! Vill ni att jag ska kolla upp alla finska kanaler o göra en lista. Då skulle ni kunna göra finland till en egen lista.
Nja, vill inte svika dig men finland är inte riktigt mogen för att få egen lista. Först och främst måste vi vara säkra på att kanalerna är här för att stanna, dvs vi behöver fler backuper. Sedan så behöver vi lite större finsk kundgrupp. Vi har nyligen börjat med att marknadsföra oss i finland lite och håller på att diskuttera med en del återförsäljare där
Kriskosk
Inlägg: 8
Blev medlem: ons okt 05, 2016 8:15 am

Re: Finska kanaler

Inlägg av Kriskosk »

Ingen fara för min del. Tänkte mest om ni ville ha länderna var för sig.
Kriskosk
Inlägg: 8
Blev medlem: ons okt 05, 2016 8:15 am

Re: Finska kanaler

Inlägg av Kriskosk »

Hej igen.
Undrar om du skulle kunna titta på kanalen nelonen no? Den har flyttats till norska listan, men har under min tid som kund varit en finsk kanal(borde alltså hetat nelonen FI). Problemet är att sändningen på den kanalen har ändrats till samma som: Max NO. Den ändrades tillbaka en kväll till finska kanalen men nu har det varit max no:s sändningar sedan dess. Har letat som en tok efter nelonen någon annanstans men hittar inte den kanalen under nåt annat namn. Kan du eller nån annan hjälpa mig, saknar den kanalen rätt mycket?
Skriv svar