Ny information

Moderator: otto

admin
Site Admin
Inlägg: 592
Blev medlem: tor aug 04, 2016 8:29 am

Ny information

Inlägg av admin »

Förlängning och köp sker hädanefter helt per automatik i er dashboard med kortbetalning. Vi har gjort det enkelt nu så att ni kan hantera era konton helt och hållet själva, lägga till ta bort MAC adresser, förlänga, köpa nytt och annat helt genom er egna dashboard.

Mer info finns på hemsidan

Återförsäljare köper även krediter direkt i dashboarden med kort.

Alla Swish betalningar stoppas från och med idag då vårt samarbete med BTC Shop löper ut
atrix
Inlägg: 803
Blev medlem: tor okt 13, 2016 1:32 pm

Re: Ny information

Inlägg av atrix »

Härligt! Bra jobbat av er!!
TVheadend HTSP Client under Kodi på Raspberry Pi 3 med OpenElec build 8.04.
Ubuntu server med TVHeadend 4.2.4. Sony 4k TV med Kodi, XBOX One med Kodi samt en gammal skön Mag 250.
FreddyK
Inlägg: 3124
Blev medlem: ons okt 19, 2016 5:15 pm

Re: Ny information

Inlägg av FreddyK »

Mycket bra.
Det finns ju dom som har egna Bitcoin konton att skicka från så det kan ju vara en tanke med även om själva Swish funktionen försvinner.
Sen rapporterar en del fortfarande att rapportera kanaler inte fungerar men för mig personligen så fungerar det iaf.
TVHeadend, Kodi, Dreambox/Enigma2 , RaspberryPi 3/LibreELEC
Xiaomi Mi Box/Live Channels + TVirl & TVheadend addon, TVIP410
admin
Site Admin
Inlägg: 592
Blev medlem: tor aug 04, 2016 8:29 am

Re: Ny information

Inlägg av admin »

FreddyK skrev:Mycket bra.
Det finns ju dom som har egna Bitcoin konton att skicka från så det kan ju vara en tanke med även om själva Swish funktionen försvinner.
Sen rapporterar en del fortfarande att rapportera kanaler inte fungerar men för mig personligen så fungerar det iaf.
Missade att skriva att det är Kort samt egen Bitcoin/Litecoin/Bitcoin Cash/Ethereum plånbok som fungerar direkt i dashboarden
FreddyK
Inlägg: 3124
Blev medlem: ons okt 19, 2016 5:15 pm

Re: Ny information

Inlägg av FreddyK »

Ok mycket bra.
TVHeadend, Kodi, Dreambox/Enigma2 , RaspberryPi 3/LibreELEC
Xiaomi Mi Box/Live Channels + TVirl & TVheadend addon, TVIP410
xray1989
Inlägg: 19
Blev medlem: mån nov 06, 2017 8:35 am

Re: Ny information

Inlägg av xray1989 »

Grymt bra jobbat, dock kommer jag inte in i den nya dashboarden
tuffy
Inlägg: 148
Blev medlem: ons nov 09, 2016 6:03 pm

Re: Ny information

Inlägg av tuffy »

Härligt! Riktigt bra jobbat. Uppskattas enormt mycket.
zcooter
Inlägg: 7
Blev medlem: ons feb 14, 2018 12:18 pm

Re: Ny information

Inlägg av zcooter »

Verkligen bra jobbat
Nordea kunder vill jag tipsa om att aktivera visakortet för internetköp när ni nu förlänger iptvking så går köpet igenom
FreddyK
Inlägg: 3124
Blev medlem: ons okt 19, 2016 5:15 pm

Re: Ny information

Inlägg av FreddyK »

Eller så kör man med ett virtuellt kort dit du flyttar över pengar t.ex. Revolut.
TVHeadend, Kodi, Dreambox/Enigma2 , RaspberryPi 3/LibreELEC
Xiaomi Mi Box/Live Channels + TVirl & TVheadend addon, TVIP410
ledolovoled
Inlägg: 9
Blev medlem: tis feb 26, 2019 4:31 pm

Re: Ny information

Inlägg av ledolovoled »

xray1989 skrev:Grymt bra jobbat, dock kommer jag inte in i den nya dashboarden
Precis.
Jag är ny användare och fick ett provkonto i helgen, för det första hade min ansökan kommit bort, men efter att ha mailat er support ordnade de hjälpsamt ett manuellt. Jag fick därefter lätt igång mitt provkonto. Efter några timmar bestämde jag mig för att jag vill köpa tjänsten ni tillhandahåller, då jag var helnöjd med kvalitet och dessutom har ett par bekanta som pratat mycket gott om den. Dock hade jag inte fått mail med uppgifter till min dashboard, men kontaktade åter supporten som snabbt gav mig uppgifter. Problemet är att det inte funkar att logga in med dem. Ibland får jag felmedelande om att Captcha är fel, ibland blir det felmedelande "failed to get login information..." Jag fick idag en "ny" inloggskod till min reggade e-post att logga in med i min dashboard, men den fungerar inte heller.
Jag har inga problem med att förstå er instruktion, eller att tyda Captcha och jag kan skilja på ettor och sjuor. Jag menar, jag har full koll på min skräppost, jag använder Chrome vid inlogg som ni uppmanar till.
Jag har provat från olika datorer och olika nätverk.
Jag har bett en bekant som redan har konto att logga in med mina användaruppgifter hos sig, vilket han inte lyckas med. Dock kan han logga in problemfritt med sitt eget 14 månader gamla konto.
Har en annan kompis som också ansökt om provkonto häromdagen, han har heller inte fått tillgång till provkonto, dock har han fått era fina erbjudanden med kampanj och finfint pris, så hans e-post har blivit registrerad i er databas i samband med att han ansökte.
Således längtar jag efter att få möjlighet att logga in för att betala och få igång tjänsten.
Tyvärr tycks det vara ett faktum att ni har lite tekniskt strul i det administrativa systemet, som används för att skapa/hantera era användares konton, vilket får lite olika konsekvenser beroende på okända faktorer.
Har alla nya användare problem eller många?
Har ni ringat in vad detta beror på?
Har ni några generella tips på exakt vad man behöver tänka på för att få dasboarden att funka, eller är det bara helt random?
Skriv svar