Dåligt med nya filmer

Allt som inte kan kategoriseras ovan hör hemma här. Ställ frågor, begär hjälp så får du svar fortare än du tror. Akuta frågor bör mailas

Moderator: otto

Repstegw
Inlägg: 4
Blev medlem: ons okt 17, 2018 4:34 pm

Dåligt med nya filmer

Inlägg av Repstegw »

Hej,

Jag tycker inte att det finns några nya filmer? Är detta. Bara jag eller varför uppdaterad det inte oftare?
atrix
Inlägg: 803
Blev medlem: tor okt 13, 2016 1:32 pm

Re: Dåligt med nya filmer

Inlägg av atrix »

Tycker det uppdateras flera gånger i veckan. Ibland kommer det ju typ 20 filmer samtidigt.
TVheadend HTSP Client under Kodi på Raspberry Pi 3 med OpenElec build 8.04.
Ubuntu server med TVHeadend 4.2.4. Sony 4k TV med Kodi, XBOX One med Kodi samt en gammal skön Mag 250.
otto
Inlägg: 647
Blev medlem: sön sep 24, 2017 3:05 pm

Re: Dåligt med nya filmer

Inlägg av otto »

Repstegw skrev:Hej,

Jag tycker inte att det finns några nya filmer? Är detta. Bara jag eller varför uppdaterad det inte oftare?
Filmerna är en bonus, börja ej klaga för då kanske de försvinner och tv serierna
Räcker ej det med de 1000 filmerna som ligger där och som atrix skriver att det kommer typ 20 nya i veckan mest blandat.
IPTVKING sköter ej detta utbud.
OttO
Repstegw
Inlägg: 4
Blev medlem: ons okt 17, 2018 4:34 pm

Re: Dåligt med nya filmer

Inlägg av Repstegw »

Men då har jag kanske ett problem. Jag ser inte att det kommer några nya filmer och har inte gjort det på länge.
Kanske är något fel hos mig då, annars är jag sjukt nöjd med utbudet.
atrix
Inlägg: 803
Blev medlem: tor okt 13, 2016 1:32 pm

Re: Dåligt med nya filmer

Inlägg av atrix »

Gå in i portalen och kolla vad du har i kryssat under Bouquets. Du kanske inte har allt som du bör ha ikryssat där.
TVheadend HTSP Client under Kodi på Raspberry Pi 3 med OpenElec build 8.04.
Ubuntu server med TVHeadend 4.2.4. Sony 4k TV med Kodi, XBOX One med Kodi samt en gammal skön Mag 250.
FreddyK
Inlägg: 3124
Blev medlem: ons okt 19, 2016 5:15 pm

Re: Dåligt med nya filmer

Inlägg av FreddyK »

Åtminstone dessa bör vara ikryssade VOD: English, VOD: Multi Subtitles, VOD: TV Series.
För lite äldre filmer och som kan vara intresse för dig VOD: Oscar Movies, VOD: IMDB Top 250, VOD: Swedish (Kids).
TVHeadend, Kodi, Dreambox/Enigma2 , RaspberryPi 3/LibreELEC
Xiaomi Mi Box/Live Channels + TVirl & TVheadend addon, TVIP410
Repstegw
Inlägg: 4
Blev medlem: ons okt 17, 2018 4:34 pm

Re: Dåligt med nya filmer

Inlägg av Repstegw »

Vad menar du med ikryssat? Jag hittar inte var man kryssar i?
atrix
Inlägg: 803
Blev medlem: tor okt 13, 2016 1:32 pm

Re: Dåligt med nya filmer

Inlägg av atrix »

Jag har ju redan svarat om detta:
Gå in i portalen och kolla vad du har i kryssat under Bouquets. Du kanske inte har allt som du bör ha ikryssat där.
Du loggar in på webbsidan och klickar "manage lines", sedan klickar du på de tre punkterna under opt. och väljer bouqet list, där kan du kryssa i dessa som FreddyK nämnde.
TVheadend HTSP Client under Kodi på Raspberry Pi 3 med OpenElec build 8.04.
Ubuntu server med TVHeadend 4.2.4. Sony 4k TV med Kodi, XBOX One med Kodi samt en gammal skön Mag 250.
kitabo
Inlägg: 8
Blev medlem: sön okt 07, 2018 9:22 am

Re: Dåligt med nya filmer

Inlägg av kitabo »

Måste man kryssa i bouquets även om man kör med tvip 410 box eller är det bara för android/smartTV?
FreddyK
Inlägg: 3124
Blev medlem: ons okt 19, 2016 5:15 pm

Re: Dåligt med nya filmer

Inlägg av FreddyK »

kitabo skrev:Måste man kryssa i bouquets även om man kör med tvip 410 box eller är det bara för android/smartTV?
Ja det måste du om det inte redan är ikryssat.
TVHeadend, Kodi, Dreambox/Enigma2 , RaspberryPi 3/LibreELEC
Xiaomi Mi Box/Live Channels + TVirl & TVheadend addon, TVIP410
Skriv svar