saknas kanaler

Moderator: otto

SuperMario84
Inlägg: 31
Blev medlem: tor okt 27, 2016 4:57 pm

saknas kanaler

Inlägg av SuperMario84 »

hejsan..

jag kollade nyss på ex-yu kanalerna och såg att det saknas en del kanaler .. i början fanns det 15 sidor och 209 kanaler och idag finns den 13 sidor och 180 kanaler.. tycker konsitg att dem bara försvann men jag vet inte vilka kanaler som försvann

mvh
admin
Site Admin
Inlägg: 592
Blev medlem: tor aug 04, 2016 8:29 am

Re: saknas kanaler

Inlägg av admin »

SuperMario84 skrev:hejsan..

jag kollade nyss på ex-yu kanalerna och såg att det saknas en del kanaler .. i början fanns det 15 sidor och 209 kanaler och idag finns den 13 sidor och 180 kanaler.. tycker konsitg att dem bara försvann men jag vet inte vilka kanaler som försvann

mvh
Jag har inga loggar på detta vilka som fanns och vilka som försvann, men det var förmodligen

- Kanaler som ändå inte fungerade
- Kanaler som var felplacerade
- Kanaler som var duplikat
- Kanaler som utgått

Hur som helst, då du själv inte vet vilka kanaler det var så är det säkert inget av intresse ändå :D
hijacker
Inlägg: 48
Blev medlem: lör sep 03, 2016 12:30 pm

Re: saknas kanaler

Inlägg av hijacker »

Hittar inte poker channel längre.

Samma kanal som ligger i USA men denna har varit stabilare
ts4r
Inlägg: 4
Blev medlem: fre nov 25, 2016 9:50 pm

Re: saknas kanaler

Inlägg av ts4r »

Pink Koncert har funkat felfritt fram till två veckor sen då helt plötsligt Pink soap visades på kanal namnet istället och sen försvann den?!? Något ni kan fixa tillbaka?
SuperMario84
Inlägg: 31
Blev medlem: tor okt 27, 2016 4:57 pm

Re: saknas kanaler

Inlägg av SuperMario84 »

hejsan..

nu under dagen var jag inne på ex-yu listan så såg jag att det försvinner hela tiden kanaler där.. jag vet inte exakt vilka men det började på 209 kanaler sen gick det till 189 sen till 179 och nu är det 172. ska den försätta minska eller ??

´mvh
GG08
Inlägg: 640
Blev medlem: mån okt 10, 2016 8:52 pm

Re: saknas kanaler

Inlägg av GG08 »

SuperMario84 skrev:hejsan..

nu under dagen var jag inne på ex-yu listan så såg jag att det försvinner hela tiden kanaler där.. jag vet inte exakt vilka men det började på 209 kanaler sen gick det till 189 sen till 179 och nu är det 172. ska den försätta minska eller ??

´mvh

Kanaler som ändå inte fungerade
- Kanaler som var felplacerade
- Kanaler som var duplikat
- Kanaler som utgått

Hur som helst, då du själv inte vet vilka kanaler det var så är det säkert inget av intresse ändå :D
SuperMario84
Inlägg: 31
Blev medlem: tor okt 27, 2016 4:57 pm

Re: saknas kanaler

Inlägg av SuperMario84 »

nu under dagen var jag inne på ex-yu listan så såg jag att det försvinner hela tiden kanaler där.. jag vet inte exakt vilka men det började på 209 kanaler sen gick det till 189 sen till 179 och nu är det 172. och dem har minska till 162 .. ska den försätta minska eller ??

nej men min mamma och pappa vill köpa dem .. men om dem försätter minska så vad meningen att köpa då
GG08
Inlägg: 640
Blev medlem: mån okt 10, 2016 8:52 pm

Re: saknas kanaler

Inlägg av GG08 »

SuperMario84 skrev:nu under dagen var jag inne på ex-yu listan så såg jag att det försvinner hela tiden kanaler där.. jag vet inte exakt vilka men det började på 209 kanaler sen gick det till 189 sen till 179 och nu är det 172. och dem har minska till 162 .. ska den försätta minska eller ??

nej men min mamma och pappa vill köpa dem .. men om dem försätter minska så vad meningen att köpa då
Hej SuperMario84!

Nu säger du det igen. Utan att precisera vilken (vilka) kanaler som har försvunnit.
För att du ska få ett svar på din fråga (or) så tala om vilken som försvann.

Det kan vara kanaler som har brutits ur pga att dom inte tillhör ex-yu
Annars blir det svar som innan. Och det är väl inte det du vill se igen.

Please så kolla nu en gång för alla vad är det för kanaler som finns, och kom tillbaka vilken som saknas.
jag förstår att du vill ge dina föräldrar ett paket, och du vill inte göra dom besvikna..

Så snälla gör oss en tjänst gå över kanalerna och kolla igen.
GG08
Inlägg: 640
Blev medlem: mån okt 10, 2016 8:52 pm

Re: saknas kanaler

Inlägg av GG08 »

Pac skrev:Vad jag kan se så har BN-Sat, BN-Music, Hayat försvunnit, Hayat hade dock många dubbletter men dessa 3 kanaler fungerade även felfritt innan dom försvann. Pink kanalerna verkar ligga rätt, dock strular ljudet på Pink Movies (Helt Tyst)
Jag skickar detta vidare
GG08
Inlägg: 640
Blev medlem: mån okt 10, 2016 8:52 pm

Re: saknas kanaler

Inlägg av GG08 »

Pac skrev:Kanaler som försvann från Ex-Yu listan:

360Tune Box ex-Yu
Baby TV ex-Yu
BHT 1 ex-Yu
BHT HD ex-Yu
BN Music ex-Yu
BN Sat ex-Yu
Bosna TV 1 ex-Yu
Hayat BIH ex-Yu
Hayat ex-Yu
Hayat Folk ex-Yu
Hayat HD ex-Yu
Hayat Plus ex-Yu
Hayatovci ex-Yu
Istok TV ex-Yu
Izvorna TV ex-Yu
Jasmin TV ex-Yu
M1 Film ex-Yu
MimTV ex-Yu
Mini TV ex-Yu (Finns men visar Sport klub 3 på denna)
My Film HD ex-Yu
Nova RS ex-Yu (Kanalen finns men svagt ljud en längre tid)
Pop Oto Ex-Yu ( Finns i listan men har ej fungerat under en längre tid)
Pink Vojvodina 1 ex-Yu
Poker Central ex-Yu
PulsTV ex-Yu
Pop Brio ex-Yu
RTV Slon ex-Yu
TV AS Sabac ex-Yu
TV Palma Plus Jagodina ex-Yu
TV Tesla Vizija ex-Yu
VH1 Plus ex-Yu
Viasat Explorer ex-Yu
Viasat History ex-Yu
Viasat Nature ex-Yu

Somsagt väldigt många kanaler som försvann från Ex-Yu listan helt plötsligt, undrar vad som hände då det somsagt är väldigt många på en gång, hoppas det går att lösa detta, ArenaSport samt Sportklub har också börjat strula den senaste tiden, innan fungerade dom felfritt i både ljud/bild, tex Sportklub 2 HD fungerar ej under en tid nu, Sportklub 6 fungerar ibland, Sportklub 3 strular i ljud, ArenaSport 5 strul i både ljud och bild. Tog mig tiden att gå igenom allt det här och hoppas det löser sig snarast.
Tack har kopierat din lista så skickar jag in den :)
Skriv svar