Beställning

Allt som inte kan kategoriseras ovan hör hemma här. Ställ frågor, begär hjälp så får du svar fortare än du tror. Akuta frågor bör mailas

Moderator: otto

Gustav
Inlägg: 2
Blev medlem: fre aug 18, 2017 5:57 am

Beställning

Inlägg av Gustav »

Gjorde en beställning den 27 juli på en Magbox + abonnemang men inte hört/fått något ännu. betalningen är gjord men inte fått någon bekräftelse. Har mailat flera gånger men inte fått något svar, börjar nästan tro det är bluff?
admin
Site Admin
Inlägg: 592
Blev medlem: tor aug 04, 2016 8:29 am

Re: Beställning

Inlägg av admin »

Gustav skrev:Gjorde en beställning den 27 juli på en Magbox + abonnemang men inte hört/fått något ännu. betalningen är gjord men inte fått någon bekräftelse. Har mailat flera gånger men inte fått något svar, börjar nästan tro det är bluff?
Du har aldrig beställt en MAG Box plus abonnemang från oss den 27 Juli då vi inte har sålt några MAG boxar på säkert 11-12 månader. Vi har endast hållt oss till TViP de senaste året

Däremot skickade du ett mail till oss 18 August 2017 4:51 PM där du bifogade ett kvitto som tillhörde SmartWorldIPTV. Vi svarade dig att du får vända dig till dom, då du har gjort en beställning från dom.

Du struntade väl i vårt svar och skriver nu i vårt forum att detta är en bluff. Det var tråkigt. Det är din egna brist på att urskilja vilken hemsida du egentligen gjort din beställning ifrån som har satt dig i denna situationen. SmartWorldIPTV har struntat i att skicka sina boxar till flertal kunder, väldigt många faktiskt, om man ska tro kommentarerna de skriver om dom på flashback. Men ta kontakt med dom, de löser säkert ditt problem.
Från: [email protected]
Skickat: fredag 28 juli 19:01
Ämne: Kvitto för betalning till SMART WORLD IPTV
Till: XXXXXXXX


Kvitto för betalning till SMART WORLD IPTV
fre 28 jul 2017 19:01:23 CEST (UTC+2) Transaktions-id: XXXXXX https://www.paypal.com/..



fre 28 jul 2017 19:01:23 CEST (UTC+2)

Transaktions-id:
XXXXXXXX



Hej XXXXXXXXX!


Du har gjort en betalning på 2 798,00 SEK till SMART WORLD IPTV

([email protected])


Det kan ta en stund innan transaktionen visas på ditt konto.

Handlare

SMART WORLD IPTV

[email protected]

Anvisningar till handlaren

Du har inte angett några anvisningar.
Leveransadress

XXXXXX

XXXXX

XXXXXX

Sverige

Leveransdetaljer

Säljaren har inte angett några leveransdetaljer ännu.

Beskrivning
Enhetspris
Kvant
Belopp
Premium Abonnemang

1 499,00 SEK
1
1 499,00 SEK
Mag 254w2

1 299,00 SEK
1
1 299,00 SEK
Deltotal
2 798,00 SEK
Totalt
2 798,00 SEK
Betalning
2 798,00 SEK
Avgiften kommer att visas på ditt betalkortsutdrag som "PAYPAL *SMARTWORLDI"

Betalning skickad till [email protected]

Med vänlig hälsning,

PayPal

Har du problem med den här transaktionen?

Från och med datumet för din PayPal-betalning har du 180 dagar på dig att inleda en tvist i Problemhanteringscenter om transaktionen uppfyller villkoren.
Läs mer om köparskydd


Frågor? Gå till Hjälp på http://www.paypal.com/se/help.


Bli verifierad – Lägg till och bekräfta ett betalkort till ditt PayPal-konto för att bli verifierad. På så sätt kan vi få din identitet bekräftad och skydda dig mot att obehöriga betalningar görs från ditt PayPal-konto. Logga in och klicka på länken Bli verifierad under ditt namn.


Svara inte på det här e-postmeddelandet. Den här e-postlådan övervakas inte och du kommer inte att få något svar. Om du vill ha hjälp loggar du in på ditt PayPal-konto och klickar på
Hjälp
längst upp till höger på valfri PayPal-sida.


Du kan få e-postmeddelanden i textformat i stället för som html-meddelanden. Ändra inställningarna för aviseringar genom att logga in på ditt konto, gå till Min profil och klicka på
Mina inställningar
.






Copyright © 1999–2017 PayPal. Med ensamrätt.

PayPal (Europe) S.à r.l. et Cie, S.C.A. Société en Commandite par Actions Säte: 22–24 Boulevard Royal, L–2449 Luxembourg RCS Luxembourg B 118 349

PayPal PPX001066:e9816194514d8
ovan hittar du mailet du skickade till oss, det krävs inte mycket energi från din sida att se att detta kvitto tillhör SmartWorldIPTV samt att vi aldrig har skött våra betalningar med Paypal

Jag har ersatt känsliga uppgifter i ditt kvitto med XXXX av integritetsskäl
Gustav
Inlägg: 2
Blev medlem: fre aug 18, 2017 5:57 am

Re: Beställning

Inlägg av Gustav »

Ber så mycket om ursäkt. Mitt fel helt och hållet. Ni har inget med detta att göra utan det är Smartworldiptv och inget annat. Vill även skriva så att alla ser att ni faktiskt svarat på mina frågor och gör detta med bravur!! Återigen ber jag så hemskt mycket om ursäkt. Gustav
TopDem
Inlägg: 1
Blev medlem: tor okt 26, 2017 7:47 am

Re: Beställning

Inlägg av TopDem »

Hej!

Har liknande problem med Smartworldiptv.se och vet inte hur jag löser detta :(
Tänkte kontakta PayPal men känner mig lite tveksam om PayPal vill lägga sig i pg av vad för vara det handlar om.
Har gick det för dig?

TopDem
FreddyK
Inlägg: 3124
Blev medlem: ons okt 19, 2016 5:15 pm

Re: Beställning

Inlägg av FreddyK »

Låt oss hålla snacket här till IPTVKING och inte andra leverantörer.
TVHeadend, Kodi, Dreambox/Enigma2 , RaspberryPi 3/LibreELEC
Xiaomi Mi Box/Live Channels + TVirl & TVheadend addon, TVIP410
Skriv svar