Gjorde bort mig vid betalning

Allt som inte kan kategoriseras ovan hör hemma här. Ställ frågor, begär hjälp så får du svar fortare än du tror. Akuta frågor bör mailas

Moderator: otto

Gosajo
Inlägg: 1
Blev medlem: fre jun 09, 2017 4:29 pm

Gjorde bort mig vid betalning

Inlägg av Gosajo »

Hej

Jag måste ha gjort bort mig när jag fyllde i referens numret. Jag fick tillbaka mina pengar då.

Efter det fyllde jag i uppgifterna igen förhoppningsvis fyllde jag i dem igen och hoppades på att allt skulle gå bra och betalade med swish ännu en gång.

Nu är jag bannad har än så länge inte fått något mail från er. Jag gissar på att era pengar har kommit fram denna gången. Jag har iaf inte fått dem tillbaka denna gången :)

Skickade ett mail till er men gick inget svar. Vet inte hur det fungerar eftersom min IP är blockad så kanske inte mailet kom fram. Kan juh också vara så att ni haft mycket att göra så ni inte hunnit :)

Tacksam för hjäl
Ake55
Inlägg: 1
Blev medlem: tor jun 08, 2017 3:35 am

Re: Gjorde bort mig vid betalning

Inlägg av Ake55 »

Jag betalade in avgift via swish igår men pengarna kom tillbaka med motiveringen att referensen var fel.
Jag följde instruktionen och vet inte vad som blev fel. Nu är jag också blockerad. Har skickat mail men inte fått svar....
Xtender
Inlägg: 6
Blev medlem: tis nov 22, 2016 5:08 pm

Re: Gjorde bort mig vid betalning

Inlägg av Xtender »

Jag gjorde också bort mig med svarsmailen ang kvitto. Det är fan med autocorrect i telefonen :o
sjoqan
Inlägg: 1
Blev medlem: tis jun 13, 2017 6:16 pm

Re: Gjorde bort mig vid betalning

Inlägg av sjoqan »

Jag gjorde också bort mig gällande svars mailen har du fått det att funka nu ?
rithkhmer
Inlägg: 4
Blev medlem: tis jun 20, 2017 3:04 am

Re: Gjorde bort mig vid betalning

Inlägg av rithkhmer »

thank the good topic.

gclub
goldenslot
Brandon
Inlägg: 1
Blev medlem: ons jun 21, 2017 8:17 am

När får man kanaler efter att man har gjort en betalning

Inlägg av Brandon »

Jag gjorde en betalning igår men har ännu inte fått nån mail elr pengarna tillbaks. Skickade mail men ingen svara vad ska man göra?
admin
Site Admin
Inlägg: 592
Blev medlem: tor aug 04, 2016 8:29 am

Re: Gjorde bort mig vid betalning

Inlägg av admin »

Jag får klargöra detta eftersom jag ser att vissa har väldigt svårt att läsa informationen de blir tilldelade.

Det står på tre olika ställen att era ordrar tar 24 timmar att behandla

1. Här https://www.iptvking.me/information/
2. I kassan efter ordern är slutförd
3. I orderbekräftelsen som dyker upp i er mail efter gjord order (ibland skräppost)

Att maila när ordern blir klar besvaras ALDRIG, för den informationen har ni redan fått.

Har ni betalat, och det gått över 24h och ni inte fått något (inte ens i skräpposten) så är det dags att kolla er Swish historik om ni inte fått tillbaka några pengar.

Har ni INTE fått några pengar tillbaka, så kan ni maila oss så vi kan ta kontakt med BTC Shop för er, då ni skriver vår mail som orderkvitto mottagare och det endast är vi som kan sköta den kontakten.

Det är ingens pengar som försvinner, utan att få ett konto, då hade inte vår verksamhet fungerat som den gör idag.

Ni som blivit svartlistade att lägga en ny order, har blivit det av goda anledningar. Vi tänker inte förklara varför, ni vet själva vad ni gjort. Har man följt instruktioner så får man sitt konto, och man blir inte svartlistad.
admin
Site Admin
Inlägg: 592
Blev medlem: tor aug 04, 2016 8:29 am

Re: Gjorde bort mig vid betalning

Inlägg av admin »

Amagermanden skrev:Jag har samma problem. Har beställt och betalat men inte fått bekräftelse. :?
Ordern du lade den 16 Augusti är obetald. Du ska ha fått tillbaka pengar. Om du inte har fått tillbaka några pengar så skickar du en bild på din Swish till oss så kommer vi undersöka detta.

Några mail däremot har du INTE skickat till oss rörande detta ärende, inte från den mail adress som din order är lagd ifrån iaf

Du har inte ens skickat något mail med en fråga hur det går med din beställning efter 4 dagars väntande. Vi har inte ens en provkonto ansökan från dig, så det är ganska tyst från din sida

EDIT: Såg nu att ditt inlägg inte vart seriöst av dina andra inlägg att döma, kanske vill du smutskasta oss av personliga skäl? Du är iaf banand och ej välkommen här någon mer
Skriv svar