Vi lägger in hela vår kanallista på nytt och rensar upp lite i denSwennerd skrev:Kanallistan på min box (MAG254) har ballat ur...kanaler huller om buller... Görs det någon uppdatering nu av portalen eller är det boxen som ballat ur?
## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##
Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##
Och intressant och spännandeGG08 skrev:Vi lägger in hela vår kanallista på nytt och rensar upp lite i denSwennerd skrev:Kanallistan på min box (MAG254) har ballat ur...kanaler huller om buller... Görs det någon uppdatering nu av portalen eller är det boxen som ballat ur?

Skönt med snabba svar så man slipper hålla på å greja i onödan här hemma.GG08 skrev:Vi lägger in hela vår kanallista på nytt och rensar upp lite i denSwennerd skrev:Kanallistan på min box (MAG254) har ballat ur...kanaler huller om buller... Görs det någon uppdatering nu av portalen eller är det boxen som ballat ur?
Vet ej hur lång tid det tar, beror på om vi stöter på problemThunder80 skrev:Och intressant och spännandeGG08 skrev:Vi lägger in hela vår kanallista på nytt och rensar upp lite i denSwennerd skrev:Kanallistan på min box (MAG254) har ballat ur...kanaler huller om buller... Görs det någon uppdatering nu av portalen eller är det boxen som ballat ur?Tack för info
När bli det klart har du någon tid??
Och förstår dig!! Bra om ni meddela oss när detta är klar för just nu är svårt att bläddra igenom kanaler med dosan..GG08 skrev:Vet ej hur lång tid det tar, beror på om vi stöter på problemThunder80 skrev:Och intressant och spännandeGG08 skrev:
Vi lägger in hela vår kanallista på nytt och rensar upp lite i denTack för info
När bli det klart har du någon tid??
C More live?
Tycker ni gör ett fantastiskt jobb, ni har säkert 100 000 saker på er todo list.
Ber dock ödmjukast eftersom mitt älsklingslag spelar på cmore live imorgon,, om ni kunde sparka igång den.
Vänliga hälsningar, Peter
Tycker ni gör ett fantastiskt jobb, ni har säkert 100 000 saker på er todo list.
Ber dock ödmjukast eftersom mitt älsklingslag spelar på cmore live imorgon,, om ni kunde sparka igång den.
PeterPG-Man skrev:C More live?
Vi jobbar på det men just nu har vi ingen ETA.
Tack för svar! Trevlig helg.
-
Är det nått general knas just nu? Helt plötsligt la allt ner.
Vad är det som är knas? Allt fungerarWaspniklas skrev:Är det nått general knas just nu? Helt plötsligt la allt ner.