1. Logga in på Dashboard.
2. Klicka på "TV-n" med pilen (Channels) tredje uppifrån till vänster just nu.
3. Skriv in namnat på kanalen som strular i stora rutan där det står "Type the channel name"
Jag skriver C MORE HOCKEY och trycker på förstoringsglaset till höger om rutan. Då kommer
dessa upp :
C More Hockey HD [Backup] SE
C More Hockey HD SE
Jag väljer (klickar på) Select för C More Hockey HD SE
4. Klickar på 'is down'
5. Klickar på Submit.
6. Då kommer oftast om det är ett känt problem detta:
{"status":false,"msg":"Thank you for your feedback, we're aware of this channel having a problem, and we're working to resolve it."}
Du är alltså inte 1:a på pucken , snarare 311:e

7. om nu 'operatören' av denna tjänst följde ITIL processen skulle en 'Problem ticket' skapas och en större utredning sättas igång
för att fixa problemet men jag tror int att så är fallet här...