Hej!tuffy skrev:Jag måste ge beröm för utmärkt kundtjänst de gånger jag haft kontakt. Tycker det är viktigt att också framföra positiva aspekter och ge beröm. Inte bara det som är dåligt och inte fungera.admin skrev:Jag har tagit bort hans inlägg eftersom han avslöjar identitet genom att bifoga bilder från sitt egna mail konto, vilket inte är så smart.
Personen i fråga har skrivit över 30 mail till oss, allt från svordomar till hot, och det tolereras INTE. Vi har försökt att hålla en normal diskussion med personen men eftersom han trodde att "kunden alltid har rätt" så tyckte han att han kunde uttrycka sig hur han ville utan konsekvenser.
Vi håller mail konversationer dagligen med kunder, vi försöker hålla samma ton med alla oavsett vem det är, och de flesta av er har säkert inte stött på några problem.
Vi behandlar alla som vi själva blir behandlade.
Vi har över 1500 mail att svara på per dag, och det skulle vi aldrig hinna med om vi tillät folk att bråka med oss
Tack Admin!
Tack för ditt inlägg. Vi behöver inget beröm eller kräver inte det heller, alltid roligt att höra det. Det enda vi kräver är att bli behandlade med ömsesidig respekt