FreddyK skrev:Kanske få in fler amerikanska kanaler som sänder mycket av NHL matcherna istället?
En del finns redan men verkar vara mycket problem med dom.
Ja man kan ju alltid hoppas dom blir mera stabila snart då UK och US/CA är bland dom mest intressanta.
Även om det finns en del guldkorn annanstans med.
SeanAvery skrev:Okej jag antar att ni inte kommer prioritera NHL 1-8 kanalerna då.
Inte just nu, dessa kanaler kommer kosta oss alldeles för mycket att sända och vi har väldigt låg efterfrågan för dessa och väldigt låga potentiella sälj siffror för dessa kanaler
Då NHL är såpass stort även i Sverige har jag svårt att förstå att det är låg efterfrågan på dessa kanaler. Jag som stolt Flyerssupporter letar med ljus och lykta efter kanaler som sänder deras matcher och ser i stort sett varje match jag kan. MEN, jag kanske är lite överdriven i detta fall... Hursom, hoppas det kanske kommer i framtiden. Fortsätt med det fina arbetet!!
H2 HD finns redan i det norska paketet och är utan undertext och skulle därmed även passa bland de svenska kanalerna.
H2 NO är inte norska H2 utan nån östeuropeisk version och därför ingen text.
Tidszon är iaf EET och KSA på kanalen.
Bör alltså varken finnas bland dom norska eller svenska kanalerna.
Kanalens programtablå överensstämmer med tv.nu och torde därför vara relevant för det svenska paketet.
Då kanalen är väldigt intressant och underhållande skulle jag vilja ha den bland de svenska kanalerna.
Det är lite jobbigt att behöva byta till det norska paketet pga en enda kanal.