## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Moderator: otto

admin
Site Admin
Inlägg: 592
Blev medlem: tor aug 04, 2016 8:29 am

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Inlägg av admin »

Förresten, på tal om städ, är det någon som är lite mer kunnig på kanalerna som har lust att skriva en lista på alla SVENSKA kanaler som vi har så ska jag försöka bryta ut sverige ur skandinavien till en egen lista inatt eller imorgon? Jag kan ej lova att det kommer fungera men vi gör ett försök. Skäll inte på mig om kanalerna slutar fungera i 1-2 timmar :D Det är nämligen lite mer komplicerat än de låter.

Jag hade gärna gjort de själv men jag är själv inte riktigt säker på exakt alla kanaler, vilka som är svenska och vilka som inte är de. Kanaler som BÖR vara svenska men just nu sänds som danska, finska eller vad som helst kan ni även ta med i listan. Hjälps vi åt så kanske det går :D

EDIT: Jag gör ett försök själv tills ni hjälper till
kaffeberoende
Inlägg: 124
Blev medlem: tis aug 23, 2016 1:37 pm

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Inlägg av kaffeberoende »

Jag ställer gärna upp med att skriva en lista på alla svenska kanaler här på forumet. Om jag glömmer någon kanal kan andra forum medlemmar fylla på. Jag återkommer med lista på kanaler här på forumet. Tack så hemskt mycket för att ni återigen lyssnar på era kunders önskemål.
admin
Site Admin
Inlägg: 592
Blev medlem: tor aug 04, 2016 8:29 am

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Inlägg av admin »

kaffeberoende skrev:Jag ställer gärna upp med att skriva en lista på alla svenska kanaler här på forumet. Om jag glömmer någon kanal kan andra forum medlemmar fylla på. Jag återkommer med lista på kanaler här på forumet. Tack så hemskt mycket för att ni återigen lyssnar på era kunders önskemål.
grymt, många tack. ja tror säkert fler hjälps åt. Men jag LOVAR inte att de kommer gå på första försöket men jag gör mitt bästa. Hoppas jag inte fuckar upp hela listan bara, då blir de en lång dag =)
admin
Site Admin
Inlägg: 592
Blev medlem: tor aug 04, 2016 8:29 am

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Inlägg av admin »

kan någon med MAG starta om portalen och se om listan ser ok ut?
kaffeberoende
Inlägg: 124
Blev medlem: tis aug 23, 2016 1:37 pm

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Inlägg av kaffeberoende »

Nu försvann alla svenska kanaler innan jag han skriva ner alla, ska starta om portalen och meddela er.
admin
Site Admin
Inlägg: 592
Blev medlem: tor aug 04, 2016 8:29 am

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Inlägg av admin »

FUUUCCCCKKKK YEAAAAHHH!!! Det fungerade på första försöket!!! Nu är Sweden en egen lista :D :D :D :D
admin
Site Admin
Inlägg: 592
Blev medlem: tor aug 04, 2016 8:29 am

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Inlägg av admin »

Råkade ha med en porrkanal och missade TLC Sverige men ordnar de nu
admin
Site Admin
Inlägg: 592
Blev medlem: tor aug 04, 2016 8:29 am

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Inlägg av admin »

kolla gärna i scandinavian listan om ja missat flytta över något
kaffeberoende
Inlägg: 124
Blev medlem: tis aug 23, 2016 1:37 pm

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Inlägg av kaffeberoende »

Några svenska kanaler är inte med i listan eftersom kanalnamnen på de antyder att de är på norska men i själva verket är de på svenska.
Jag ska skriva ner deras namn i listan så kan ni överföra de till de svenska.
admin
Site Admin
Inlägg: 592
Blev medlem: tor aug 04, 2016 8:29 am

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Inlägg av admin »

kaffeberoende skrev:Några svenska kanaler är inte med i listan eftersom kanalnamnen på de antyder att de är på norska men i själva verket är de på svenska.
Jag ska skriva ner deras namn i listan så kan ni överföra de till de svenska.
Ja gör de, TV3 Sverige DK flyttas nu över
Skriv svar