Svartlistad

Alexis

Svartlistad

Inlägg av Alexis »

På grund av misstag blev jag svartlistad. Vad finns att göra för att häva detta och kunna ansöka igen?
Sixx

Re: Svartlistad

Inlägg av Sixx »

Av erfarenhet: Är du svartlistad så hjälper det inte vad du än säger så kommer de inte att lyfta det. Vet folk som lagt beställning och väntat på bekräftelse mail som aldrig kommit och eftersom man inte har betalat så blir man svartlistad. Rätt eller fel så är det iaf.
eddaxm

Inlägg av eddaxm »

Hej! Jag är också svartlistad och vi har beställt ett konto, anledningen till att jag blev svartlistad var för att jag tänkte kolla hur det såg ut efteråt och sen om katten in framför telefonen och lyckades trycka på knappen. Och jag skulle vilja kolla om det går att bli vit listade igen eftersom att vi ändå har betalat
FreddyK

Inlägg av FreddyK »

Har för mig att informationen finns i bekräftelsebrevet hur man betalar så har man inte fått det så kan man inte betala.
TVHeadend, Kodi, Dreambox/Enigma2 , RaspberryPi 3/LibreELEC
Xiaomi Mi Box/Live Channels + TVirl & TVheadend addon, TVIP410
eddaxm

Inlägg av eddaxm »

Men nu är det ju så att vi aldrig fick något email så vi betalde och väntar nu på ett. Har ännu mailat till dem nu och får hoppas att det kommer igång till ikväll. För det stog ju på sista sidan att man skulle betala inom en timma och att det gjorde vi ju via swish till den där Tommy Jakobsson
FreddyK

Inlägg av FreddyK »

Och du skrev exakt som det står att du ska skriva som meddelande?
Hade för mig att den infon var i bekräftelsebrevet.
TVHeadend, Kodi, Dreambox/Enigma2 , RaspberryPi 3/LibreELEC
Xiaomi Mi Box/Live Channels + TVirl & TVheadend addon, TVIP410
eddaxm

Inlägg av eddaxm »

Abonnemanget är nu fixat men svartlistningen kvartstår
Skriv svar