Önskemål om nya kanaler

Moderator: otto

NBJ
Inlägg: 21
Blev medlem: tor aug 04, 2016 8:36 pm

Re: Önskemål om nya kanaler

Inlägg av NBJ »

Mycket stark önskan om resterande VIASAT Sportkanalerna i HD. HD upplevelsen ger väldigt mycket på bildkvaliteteten, speciellt när man drar upp det på bildskärm/tv.

Argumentet all Svensk Sport i HD på Premium kanalerna!- Skulle kunna sälja många prenumerationer. Jag kan lova ett antal vänner tex.
admin
Site Admin
Inlägg: 592
Blev medlem: tor aug 04, 2016 8:29 am

Re: Önskemål om nya kanaler

Inlägg av admin »

NBJ skrev:Mycket stark önskan om resterande VIASAT Sportkanalerna i HD. HD upplevelsen ger väldigt mycket på bildkvaliteteten, speciellt när man drar upp det på bildskärm/tv.

Argumentet all Svensk Sport i HD på Premium kanalerna!- Skulle kunna sälja många prenumerationer. Jag kan lova ett antal vänner tex.
Hade de varit möjligt för oss att sända någon kanal, oavsett vilken, i HD hade vi redan gjort det. Vi håller inte tillbaka detta för att vi tycker det är roligt, utan att det inte är möjligt just nu. Men självklart så som vi har utvecklats senaste tiden är inget omöjligt :D :D
admin
Site Admin
Inlägg: 592
Blev medlem: tor aug 04, 2016 8:29 am

Re: Önskemål om nya kanaler

Inlägg av admin »

INTRESSANT LÄSNING FÖR ER SOM GILLAR ATT EXPERIMENTERA MED PRESTANDA OCH STABILITET
http://iptvking.me/forum/viewtopic.php? ... bd6f9f3627
mumme
Inlägg: 6
Blev medlem: ons okt 05, 2016 9:12 pm

Re: Önskemål om nya kanaler

Inlägg av mumme »

Först och främst så vill jag säga att jag är mycket nöjd med tjänsten. Att ändra till rtmp-protokollet verkar inte ha varit helt fel heller, upplever att allting flyter på lite snabbare, kanalbyten osv.

Men det hade varit önskvärt om det städades upp lite i gruppen av skandinaviska kanaler. En del kanaler är feldöpta, eller så skickar de fel kanal. En del svenska kanaler ligger under "scandinavia" och inte bland övriga svenska kanaler, kanal 5 HD och tv3 sport t.ex. Det blir lite rörigt och eftersom att utbudet på kanaler är så enormt (vilket jag absolut inte klagar på) så blir det ibland svårt att hitta rätt kanal. Dessutom har det hamnat slovakiska, azerbadjanska och ytterligare några icke-skandinaviska kanaler i gruppen
kaffeberoende
Inlägg: 124
Blev medlem: tis aug 23, 2016 1:37 pm

Re: Önskemål om nya kanaler

Inlägg av kaffeberoende »

admin skrev:INTRESSANT LÄSNING FÖR ER SOM GILLAR ATT EXPERIMENTERA MED PRESTANDA OCH STABILITET
http://iptvking.me/forum/viewtopic.php? ... 7c20f04c91
Gäller detta för mag boxar? Om ja, hur går man tillväga?
admin
Site Admin
Inlägg: 592
Blev medlem: tor aug 04, 2016 8:29 am

Re: Önskemål om nya kanaler

Inlägg av admin »

kaffeberoende skrev:
admin skrev:INTRESSANT LÄSNING FÖR ER SOM GILLAR ATT EXPERIMENTERA MED PRESTANDA OCH STABILITET
http://iptvking.me/forum/viewtopic.php? ... 38ef963099
Gäller detta för mag boxar? Om ja, hur går man tillväga?
Nej mag boxars protokoll ändras automatiskt till de som fungerar bäst
admin
Site Admin
Inlägg: 592
Blev medlem: tor aug 04, 2016 8:29 am

Re: Önskemål om nya kanaler

Inlägg av admin »

mumme skrev:Först och främst så vill jag säga att jag är mycket nöjd med tjänsten. Att ändra till rtmp-protokollet verkar inte ha varit helt fel heller, upplever att allting flyter på lite snabbare, kanalbyten osv.

Men det hade varit önskvärt om det städades upp lite i gruppen av skandinaviska kanaler. En del kanaler är feldöpta, eller så skickar de fel kanal. En del svenska kanaler ligger under "scandinavia" och inte bland övriga svenska kanaler, kanal 5 HD och tv3 sport t.ex. Det blir lite rörigt och eftersom att utbudet på kanaler är så enormt (vilket jag absolut inte klagar på) så blir det ibland svårt att hitta rätt kanal. Dessutom har det hamnat slovakiska, azerbadjanska och ytterligare några icke-skandinaviska kanaler i gruppen
Hej! VI försökte städa igår men som ni alla märkte ledde detta till att hela grejen brakade samman och vi fick återställa det. Vi måste hitta först vilken av dessa kanalplatser som orskade problemet. Vi vågar inte göra så mycket just nu, så vi sitter på nätterna när ni inte tittar och försöker leka med detta =)

Tack för din beröm
Drswe
Inlägg: 6
Blev medlem: fre sep 30, 2016 2:24 pm

Re: Önskemål om nya kanaler

Inlägg av Drswe »

Skulja vilja ha nickelodeon då skulle min barn bli glada
admin
Site Admin
Inlägg: 592
Blev medlem: tor aug 04, 2016 8:29 am

Re: Önskemål om nya kanaler

Inlägg av admin »

Drswe skrev:Skulja vilja ha nickelodeon då skulle min barn bli glada
Har lagt till denna på vår Önskemål lista inför nästa samling
bengebong
Inlägg: 22
Blev medlem: tis aug 23, 2016 12:57 pm

Re: Önskemål om nya kanaler

Inlägg av bengebong »

Svenska MTV vore trevligt. Den som ligger i listan är dansk och stämmer inte med guiden.
Skriv svar