Kanske nästa affärside efter IPTV?GG08 skrev:Är det inte lika lätt som att beställa en pizzaThunder80 skrev:Haha men man vill se filmerna när man är Singel...GG08 skrev:
Jag håller med FreddyKInte lätt på beställning att skaffa en Tjej...
, det fixar du
BREAKING NEWS
Re: BREAKING NEWS
TVHeadend, Kodi, Dreambox/Enigma2 , RaspberryPi 3/LibreELEC
Xiaomi Mi Box/Live Channels + TVirl & TVheadend addon, TVIP410
Xiaomi Mi Box/Live Channels + TVirl & TVheadend addon, TVIP410
Är det nån av er som använder bahnhof här? Jag har problem att knappt några svenska kanaler funkar för mig.
FreddyK du är för söt och rolig gillar dig!! KramFreddyK skrev:Kanske nästa affärside efter IPTV?GG08 skrev:Är det inte lika lätt som att beställa en pizzaThunder80 skrev:
Haha men man vill se filmerna när man är Singel...Inte lätt på beställning att skaffa en Tjej...
, det fixar du
Nej jag använder Telia via Telejack... Har inte Fiber tyvärrm3rsok3 skrev:Är det nån av er som använder bahnhof här? Jag har problem att knappt några svenska kanaler funkar för mig.

Då kan det inte bero på bandbredden och du kör på adsl och får alla kanaler att funka o jag får inte det med fiber på minst 100/100
Jepp jag kör via Adsl!! Man tycker detta borde fungerar bra via Fiber än Adsl... Konstigt!!m3rsok3 skrev:Då kan det inte bero på bandbredden och du kör på adsl och får alla kanaler att funka o jag får inte det med fiber på minst 100/100
Saknar Adult kanalerna,:(
vesseboy skrev:Saknar Adult kanalerna,:(
SÖNDAG MORGON 12:e FEBRUARI
ALLT ÄR SVART OCH DET ÄR FOLK PÅ DET, UNDERSÖKER VAD SOM HAR HÄNT
FICK DETTA FÖR CA 30 MIN SEDAN
VIKTIGT VIKTIG VIKTIGT VIKTIGT VIKTIGT VIKTIGT VIKTIGT VIKTIGTGG08 skrev:vesseboy skrev:Saknar Adult kanalerna,:(
SÖNDAG MORGON 12:e FEBRUARI
ALLT ÄR SVART OCH DET ÄR FOLK PÅ DET, UNDERSÖKER VAD SOM HAR HÄNT
FICK DETTA FÖR CA 30 MIN SEDAN
En brand har ödelagt halva vårt datacenter. Det är söndag nu och vi kan ej hitta någon som kan hjälpa oss med detta, men det kan vara så att det tar lite tid.
Vilken jävla soppa de blivit av detta nu, nu blir de sömnlösa nätter tills detta är ordnat
Det är ju inte bara vårt datacenter, utan xtreamcodez, vilket har påverkat andra leverantör ser jag nu också.
SÅ SNÄLLA SKRIV NU INTE ATT KANALERNA INTE FUNGERAR VI VET OM DET JAG LÄMNAR BESKED SÅ FORT JAG FÅR NÅGOT ATT SKRIVA OM
DET BLIR ATT TA FRAM ERA SKOGS TV KANALER
TEAMET BEKLAGAR DETTA!
Vi håller tummarna. Lycka till!