Viasat fotboll Hd

Moderator: otto

Dunderpunken84
Inlägg: 74
Blev medlem: tis jan 03, 2017 11:16 am

Viasat fotboll Hd

Inlägg av Dunderpunken84 »

Kanalen laggar väldigt mycket, kör på smarttv. Allt annat funkar toppen. Något jag kan göra ?
Ampa69
Inlägg: 89
Blev medlem: lör okt 15, 2016 12:01 am

Re: Viasat fotboll Hd

Inlägg av Ampa69 »

Den kanalen har varit laggig länge och jag kör med Mag256 box
GG08
Inlägg: 640
Blev medlem: mån okt 10, 2016 8:52 pm

Re: Viasat fotboll Hd

Inlägg av GG08 »

Ampa69 skrev:Den kanalen har varit laggig länge och jag kör med Mag256 box
Detta har inget med vår server att göra utan det är cardsharing servern som vi använder oss av och hyr oss in på som är strulig. Administratören av denna är meddelad och han håller på att kolla upp detta och förhoppningsvis kommer han med en lösning
wille
Inlägg: 1
Blev medlem: tor jan 05, 2017 10:33 am

Re: Viasat fotboll Hd

Inlägg av wille »

Är det likadant med viasat sport premium hd?

Det är viasatkanalerna i HD som skulle vara den stora anledningen för mig att skaffa iptvking...
mukki
Inlägg: 50
Blev medlem: tor dec 29, 2016 12:27 pm

Re: Viasat fotboll Hd

Inlägg av mukki »

wille skrev:Är det likadant med viasat sport premium hd?

Det är viasatkanalerna i HD som skulle vara den stora anledningen för mig att skaffa iptvking...
Finns bara den vanliga viasat premium i vanlig format. Den finns inte i HD då menar jag i kanal listan alltsp =)

Quotade fel person sorry =)
Senast redigerad av 1 mukki, redigerad totalt 0 gånger.
Dunderpunken84
Inlägg: 74
Blev medlem: tis jan 03, 2017 11:16 am

Re: Viasat fotboll Hd

Inlägg av Dunderpunken84 »

GG08 skrev:
Ampa69 skrev:Den kanalen har varit laggig länge och jag kör med Mag256 box
Detta har inget med vår server att göra utan det är cardsharing servern som vi använder oss av och hyr oss in på som är strulig. Administratören av denna är meddelad och han håller på att kolla upp detta och förhoppningsvis kommer han med en lösning
Någon bättring på viasat fotboll HD? Jobbar ni på att få viasat Sport premium hd
mukki
Inlägg: 50
Blev medlem: tor dec 29, 2016 12:27 pm

Re: Viasat fotboll Hd

Inlägg av mukki »

Dunderpunken84 skrev:
GG08 skrev:
Ampa69 skrev:Den kanalen har varit laggig länge och jag kör med Mag256 box
Detta har inget med vår server att göra utan det är cardsharing servern som vi använder oss av och hyr oss in på som är strulig. Administratören av denna är meddelad och han håller på att kolla upp detta och förhoppningsvis kommer han med en lösning
Någon bättring på viasat fotboll HD? Jobbar ni på att få viasat Sport premium hd
Dem jobbar med att hålla det så felfritt som det bara går. Dem lyssnar på vad kunderna säger. Sen är det inte alltid att man kan få ''alla'' kanaler. Men majoriteten av kanaler brukar dem få igenom. Du borde begära kanalen på ''Önskemål om kanaler'' tråden , skriv där Viasat premium HD. Om det är möjligt att ordna den kanalen så tror jag säkert dem gör allt för att få den i kanal listan.
GG08
Inlägg: 640
Blev medlem: mån okt 10, 2016 8:52 pm

Re: Viasat fotboll Hd

Inlägg av GG08 »

wille skrev:Är det likadant med viasat sport premium hd?

Det är viasatkanalerna i HD som skulle vara den stora anledningen för mig att skaffa iptvking...
Hej Wille!
Ja det gäller alla viasat HD kanaler, och det jobbas på att hitta problemet.
Läs nedan

Detta har inget med vår server att göra utan det är cardsharing servern som vi använder oss av och hyr oss in på som är strulig. Administratören av denna är meddelad och han håller på att kolla upp detta och förhoppningsvis kommer han med en lösning
Smoothwdp
Inlägg: 1
Blev medlem: tor feb 02, 2017 9:41 am

Re: Viasat fotboll Hd

Inlägg av Smoothwdp »

Är det någon annan som märkt att Viasat Fotboll HD funkar galant på förmiddag o dagarna men sedan på kvällen när det blir viktiga matcher så växlar den till Viasat fotBALL Norge SD. Jag har märkt detta nu de tre senaste dagarna.
GG08
Inlägg: 640
Blev medlem: mån okt 10, 2016 8:52 pm

Re: Viasat fotboll Hd

Inlägg av GG08 »

Smoothwdp skrev:Är det någon annan som märkt att Viasat Fotboll HD funkar galant på förmiddag o dagarna men sedan på kvällen när det blir viktiga matcher så växlar den till Viasat fotBALL Norge SD. Jag har märkt detta nu de tre senaste dagarna.
Hej

Jag har rapporterat detta nu på morgonen, den skiftar från HD till SD samt mellan svenska och norska.

Jag hoppas vi får ordning på det
Skriv svar