Det är riktig märkligt, vad har du för utrustning? Fungerar ditt internet?stiftet skrev:Har redan provat allt det utan resultat.GG08 skrev:Jag tror att problemet ligger hos dig. Här är det inga problem.stiftet skrev:hej är det fler som inte får igång en enda kanal? har varit så hela dagen här.
Starta om din utrustning, annars återkom
## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##
Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##
Har mag256 och i övrigt funkar allt annat bra. får upp kanal listan som vanligt men inget händer på någon kanal.GG08 skrev:Det är riktig märkligt, vad har du för utrustning? Fungerar ditt internet?stiftet skrev:Har redan provat allt det utan resultat.GG08 skrev:
Jag tror att problemet ligger hos dig. Här är det inga problem.
Starta om din utrustning, annars återkom
Har kollat på 3 enheter u.a, har du dragit sladden i router i 10 min samt dra strömmen i boxen i 15 min, kan vara att dina IP är blockerade. Kollade med en annan och hans Mag 256 fungerade.stiftet skrev:Har mag256 och i övrigt funkar allt annat bra. får upp kanal listan som vanligt men inget händer på någon kanal.GG08 skrev:Det är riktig märkligt, vad har du för utrustning? Fungerar ditt internet?stiftet skrev:
Har redan provat allt det utan resultat.
Återkom annars får vi hitta på något annat
Dom var utdragna i ungefär 20 min.GG08 skrev:Har kollat på 3 enheter u.a, har du dragit sladden i router i 10 min samt dra strömmen i boxen i 15 min, kan vara att dina IP är blockerade. Kollade med en annan och hans Mag 256 fungerade.stiftet skrev:Har mag256 och i övrigt funkar allt annat bra. får upp kanal listan som vanligt men inget händer på någon kanal.GG08 skrev:
Det är riktig märkligt, vad har du för utrustning? Fungerar ditt internet?
om jag måste vänta på en ny ip från ownit så tar det 3-4 timmar har jag för mej innan man får en ny från dom, om det var den du mena.
maila både MAC adress samt IP adress till [email protected] beskriv vad du har gjort så tittar vi på detstiftet skrev:Dom var utdragna i ungefär 20 min.GG08 skrev:Har kollat på 3 enheter u.a, har du dragit sladden i router i 10 min samt dra strömmen i boxen i 15 min, kan vara att dina IP är blockerade. Kollade med en annan och hans Mag 256 fungerade.stiftet skrev:
Har mag256 och i övrigt funkar allt annat bra. får upp kanal listan som vanligt men inget händer på någon kanal.
om jag måste vänta på en ny ip från ownit så tar det 3-4 timmar har jag för mej innan man får en ny från dom, om det var den du mena.
-
Nat Geo Wild HD visar samma program som på National Geographic
Jag skickar det vidarejeriksson94 skrev:Nat Geo Wild HD visar samma program som på National Geographic

-
TackarGG08 skrev:Jag skickar det vidarejeriksson94 skrev:Nat Geo Wild HD visar samma program som på National Geographic

har mag 250Ampa69 skrev:mukki skrev:För mig funkar det fel fritt. Har haft på kanalen typ 1-2 timmar. Använder bredband2Ampa69 skrev:Problem med ID Investigation Discovery SE, är det bara jag som har frysningar, blockningar eller vad man ska kalla det på denna kanalen.
Jag kan titta på tex nån c more kanal i HD utan problem men när jag tittar på ID så kommer det frysningar mm typ lite då och då.
Filmade med mobilen och la upp på youtube för er att se hur det ser ut https://youtu.be/r7OtlPUAw0Y ca 10 sek in i klippet syns det. Har bahnhof och vore det problem med min lina så borde ju det vara problem med alla kanaler och inte enbart ID tycker jag
nån admin får ta bort länken om det inte får läggas in länk....
Glömde skriva att jag har en Mag256 o tittar genom
-
Hej, det verkar som att det är "den gamla signalen" för Eurosport 1 SE (och kanske Eurosport 2 SE?). Har varit i kontakt med Eurosport SE på twitter som bekräftar detta.
Jag fattar inte riktigt vad de menar, varför har de "gamla" signalen kvar när det finns en ny?
Kan man få in den "nya" signalen (vad nu det betyder) av Eurosport 1 SE samt Eurosport 2 SE?
Väldigt skumt, är ju svenska kommentatorer men reklamen och allt annat är på norska.. är det den norska kanalen som har smugit sig in?
Jag fattar inte riktigt vad de menar, varför har de "gamla" signalen kvar när det finns en ny?
Kan man få in den "nya" signalen (vad nu det betyder) av Eurosport 1 SE samt Eurosport 2 SE?
Väldigt skumt, är ju svenska kommentatorer men reklamen och allt annat är på norska.. är det den norska kanalen som har smugit sig in?