Jag skickar det vidare, något är galet så får vi se vad dom finner pålabalele skrev:Bara för mig 95 Animal Planed FHD SE strular? Just nu får jag inte igång kanalen, den försöker ansulta och när den väl kommer igång buffrar den ofta.![]()
Men kanal 120 National Geographic HD SE FI, som är har riktigt bra bild & ljud och 5.1 strular inget alls, inget bruffrande nån gång.
Mvh![]()
## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##
Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##
Är jag ensam om att sakna svensk text på ett knippe kanaler ?
Har haft det klanderfritt tills igår
Mvh
Mvh
Kan du precisera kanalerna så kan jag svara dig, kör du på Box eller Smart TV?Barsken skrev:Är jag ensam om att sakna svensk text på ett knippe kanaler ?
Mvh
Nat GeoGG08 skrev:Kan du precisera kanalerna så kan jag svara dig, kör du på Box eller Smart TV?Barsken skrev:Är jag ensam om att sakna svensk text på ett knippe kanaler ?
Mvh
Nat Geo Wild
Discovery Channel Sc
Discovery World SE
BBC Earth HD
Alla Viasat filmkanaler
Viasat Nature
Viasat Nature Explore
H2 HD
Jag kör GSE IPTV PRO genom en Apple TV 4
Dessa kanaler hade text ( flertalet av dem ) för 2 dagar sen men nu är de borta
Text funkar för mig på dom kanalerna iaf.
På BBC Earth SE så är språknamnen Undetermined så där var jag tvungen att välja manuellt första textningsspåret som är Svenska.
På BBC Earth SE så är språknamnen Undetermined så där var jag tvungen att välja manuellt första textningsspåret som är Svenska.
TVHeadend, Kodi, Dreambox/Enigma2 , RaspberryPi 3/LibreELEC
Xiaomi Mi Box/Live Channels + TVirl & TVheadend addon, TVIP410
Xiaomi Mi Box/Live Channels + TVirl & TVheadend addon, TVIP410
Har själv problem med den kanalen. Men skönt att dem felsöker den iaflabalele skrev:Bara för mig 95 Animal Planed FHD SE strular? Just nu får jag inte igång kanalen, den försöker ansulta och när den väl kommer igång buffrar den ofta.![]()
Men kanal 120 National Geographic HD SE FI, som är har riktigt bra bild & ljud och 5.1 strular inget alls, inget bruffrande nån gång.
Mvh![]()

Tjenamukki skrev:Har själv problem med den kanalen. Men skönt att dem felsöker den iaflabalele skrev:Bara för mig 95 Animal Planed FHD SE strular? Just nu får jag inte igång kanalen, den försöker ansulta och när den väl kommer igång buffrar den ofta.![]()
Mvh![]()
Jag har skickat detta vidare senast igår kväll.
Ska senare under dagen kolla in kanalen.
Ha det gött

Antar att just dessa kanaler textas på något sätt som inte GSE IPTV PRO klarar av . Får möjligheten att välja text men den dyker inte upp på något sätt
Får upp ljud ikryssad
Får upp bild ikryssad
Får upp text #unknown och kryssar i men ingen text
Det är samma sak med alla multisub filmer
Någon med GSE som vet något ?
Får upp ljud ikryssad
Får upp bild ikryssad
Får upp text #unknown och kryssar i men ingen text
Det är samma sak med alla multisub filmer
Någon med GSE som vet något ?
Kanallistan på min box (MAG254) har ballat ur...kanaler huller om buller... Görs det någon uppdatering nu av portalen eller är det boxen som ballat ur?
Jag också har samma problem med Mag256 går inte bläddra kanalerna med TV-dosan..Swennerd skrev:Kanallistan på min box (MAG254) har ballat ur...kanaler huller om buller... Görs det någon uppdatering nu av portalen eller är det boxen som ballat ur?