## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##
Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##
Det är cartoon network som sonen tittar på , igår kollade jag på hockey och den höll på då också.
Ska prova starta om routern.
Ska prova starta om routern.
i nån dag nu har jag upplevt att tv börjat buffra rätt ofta,& man lär starta om för att bilden fryser fast (slutar buffra), annars har det alltid flytit på bra utan att behöva buffra alls.
Men just nu funkar fan inget alls för mig.. Bara för mig? nu kl 20:00 sjukt sega kanal byten mm, kodi får inte äns fram tv kategorin atm
Men just nu funkar fan inget alls för mig.. Bara för mig? nu kl 20:00 sjukt sega kanal byten mm, kodi får inte äns fram tv kategorin atm
Vilka kanaler buffrar för dig?labalele skrev:i nån dag nu har jag upplevt att tv börjat buffra rätt ofta, annars har det alltid flytit på bra utan att behöva buffra alls.
Men just nu funkar fan inget alls för mig.. Bara för mig? nu kl 20:00 sjukt sega kanal byten mm
För mig är alla kanallistor borta utom en när jag startade om perfect player...??!
Enbart ex-Yu...finns som lista
Ja just nu kan jag inte ens komma in i tv listan i kodi då den inte laddar ner kanalerna, satt för 20 min sedan och kolla på tv och startade om kodi för att kanalen frös.
Jag upplever oxå väldigt sega kanalbyten...kör MAG254....buffrar /laggar inte så farligt.GG08 skrev:Vilka kanaler buffrar för dig?labalele skrev:i nån dag nu har jag upplevt att tv börjat buffra rätt ofta, annars har det alltid flytit på bra utan att behöva buffra alls.
Men just nu funkar fan inget alls för mig.. Bara för mig? nu kl 20:00 sjukt sega kanal byten mm
Har igång MAG 254 u.a. kör stereo med LG också u.aSwennerd skrev:Jag upplever oxå väldigt sega kanalbyten...kör MAG254....buffrar /laggar inte så farligt.GG08 skrev:Vilka kanaler buffrar för dig?labalele skrev:i nån dag nu har jag upplevt att tv börjat buffra rätt ofta, annars har det alltid flytit på bra utan att behöva buffra alls.
Är det något med ISP igen?
Riktigt märkligt, kan du kolla din lina?labalele skrev:Ja just nu kan jag inte ens komma in i tv listan i kodi då den inte laddar ner kanalerna, satt för 20 min sedan och kolla på tv och startade om kodi för att kanalen frös.
Så funkar nu igen!
Senast redigerad av 2 labalele, redigerad totalt 0 gång.