Vad sitter APP Knappen på Mag256?Ampa69 skrev:Thunder80 skrev:På Mag 256 går inte att ändra ljudet på MUTV HDFreddyK skrev: Inga problem
Kollade lite igen hos mig det verkar som att MP2 ljudet är tyst medans AC3 ljudspåret ger ljud som det ska. Gå till ljudinställningarna och byt till AC3 ljudspår så har ni ljud.![]()
Irriterad att inte finns ljud på MUTV HD
![]()
Funkar för mig med APP knappen att byta ljud, har en Mag 256
Önskemål om nya kanaler
Re: Önskemål om nya kanaler
Det ska stå "APP" väldigt tydligt på knappen...Thunder80 skrev:Vad sitter APP Knappen på Mag256?Ampa69 skrev:Thunder80 skrev:
På Mag 256 går inte att ändra ljudet på MUTV HD![]()
Irriterad att inte finns ljud på MUTV HD
![]()
Tack för infoSwennerd skrev:Det ska stå "APP" väldigt tydligt på knappen...Thunder80 skrev:Vad sitter APP Knappen på Mag256?Ampa69 skrev:

Kan hända att det står "DD" som ljudspår istället...det gör det på min box (MAG254).Thunder80 skrev:Tack för infoSwennerd skrev:Det ska stå "APP" väldigt tydligt på knappen...Thunder80 skrev:
Vad sitter APP Knappen på Mag256?Tyvärr så finns inte på APP AC3 ljudspår kollade nyss
Det stämmer bra det står "DD" på min Box också MAG256!! Men varför sparas inte ljudet spåret när man klickar på Track2-eng (DD)??Swennerd skrev:Kan hända att det står "DD" som ljudspår istället...det gör det på min box (MAG254).Thunder80 skrev:Tack för infoSwennerd skrev:
Det ska stå "APP" väldigt tydligt på knappen...Tyvärr så finns inte på APP AC3 ljudspår kollade nyss
Det var märkligt...på min box sparades ljudspåret.Thunder80 skrev:Det stämmer bra det står "DD" på min Box också MAG256!! Men varför sparas inte ljudet spåret när man klickar på Track2-eng (DD)??Swennerd skrev:Kan hända att det står "DD" som ljudspår istället...det gör det på min box (MAG254).Thunder80 skrev:
Tack för infoTyvärr så finns inte på APP AC3 ljudspår kollade nyss
På min box sparas det när jag tittar på kanalen men byter jag kanal så lär jag välja ljudspår igen om jag går tillbaka till den igen.
Fram tills dess att ni lyckas fixa xtra nhl kanalerna....
Har ni nå tips på hur man ser vart man kan se vissa matcher? Liknande sida som www.tv.nu/sport. Tex ikväll vill jag se Pittsburgh-Carolina.
Den visas varken på Viasat Sport eller Viasat hockey
Har sökt runt lite men ser inte vart dom sänder matchen och vart/om man kan hitta den kanalen isåfall på tvip boxen?
Mycket tacksam om någon kan hjälpa mig med bra svar!
Har ni nå tips på hur man ser vart man kan se vissa matcher? Liknande sida som www.tv.nu/sport. Tex ikväll vill jag se Pittsburgh-Carolina.
Har sökt runt lite men ser inte vart dom sänder matchen och vart/om man kan hitta den kanalen isåfall på tvip boxen?

Hej NighthawkNighthawk skrev:Fram tills dess att ni lyckas fixa xtra nhl kanalerna....
Har ni nå tips på hur man ser vart man kan se vissa matcher? Liknande sida som http://www.tv.nu/sport. Tex ikväll vill jag se Pittsburgh-Carolina.
Jag vet att Premium Sport visar bl.a NHL hockey, ladda ner TV Guiden+ Den täcker alla engelska kanaler.
Jag vet också att BT eller Sky har sänt hockey, det händer också att dom visar SHL, vet dock inte om det är direktsändningar.
Du fick igång din box, såg ett inlägg och jag skulle svara så var den borta.
GG08 skrev:Hej NighthawkNighthawk skrev:Fram tills dess att ni lyckas fixa xtra nhl kanalerna....
Har ni nå tips på hur man ser vart man kan se vissa matcher? Liknande sida som http://www.tv.nu/sport. Tex ikväll vill jag se Pittsburgh-Carolina.
Jag vet att Premium Sport visar bl.a NHL hockey, ladda ner TV Guiden+ Den täcker alla engelska kanaler.
Jag vet också att BT eller Sky har sänt hockey, det händer också att dom visar SHL, vet dock inte om det är direktsändningar.
Du fick igång din box, såg ett inlägg och jag skulle svara så var den borta.
Okej, tack för tipsen ! (Y)
Ja, supporten svarade via mail precis när jag skickat iväg inlägget här på forumet så jag tänkte ta bort inlägget eftersom det var löst.
Det var nå problem med brandväggen. Men det är fixat!
Och nu fungerar den igen!
Tack för all hjälp