Cmore live kanalerna

Dunderpunken84

Re: Cmore live kanalerna

Inlägg av Dunderpunken84 »

Cmore live 4 ( 2698) laggar som tusan..'
Nighthawk

Inlägg av Nighthawk »

Problemet ligger hos Cmore. Kolla på deras hemsida så står det högst upp på sidan. Dom sänder alla matcher gratis pga problem där!
Håller dock med om tonen, vi betalar pengar för en tjänst från er. Då måste man få felanmäla utan att få ett uppkäftigt svar.
Annars kommer ni förlora kunder.

Bra service annars, keep it up!
GG08

Inlägg av GG08 »

Dunderpunken84 skrev:
GG08 skrev:
muskulatur skrev:Samma här, men den utan HD funkar för mig. Jag kollar på Cmore Live 4.
Är klocka 19:00 nej.

Vänta att klaga till klockan blir 19:00 fungerar det inte då så skriv, men om jag nu har uppdaterat detta så skriv inte för då vet vi 8m det.

Börjar bli jobbigt att man skriver i alla forums trådar om allt.

Jag kollar kl 19.00 och skickar det vidare
Tycker ni gör ett grymt jobb, men vi betalar faktiskt pengar för den här tjänsten. Sändningen börjar innan 19. Tycker inte du har rätt att vara otrevlig .

Jag ber om ursäkt om jag skicka och felanmälde innan matcherna starta..
OK sorry du betalar 1500 kr om året så du KRÄVER ATT TJÄNSTEN SKA FUNGERA 100 % då tycker jag att du ska skaffa ett Hederligt abonnemang för ca 1200-1500 kr i Månaden. Det kanske finns en grund till att kanalerna inte fungerar JUST NU!
Dunderpunken84

GG08 skrev:
Dunderpunken84 skrev:
GG08 skrev:
Är klocka 19:00 nej.

Vänta att klaga till klockan blir 19:00 fungerar det inte då så skriv, men om jag nu har uppdaterat detta så skriv inte för då vet vi 8m det.

Börjar bli jobbigt att man skriver i alla forums trådar om allt.

Jag kollar kl 19.00 och skickar det vidare
Tycker ni gör ett grymt jobb, men vi betalar faktiskt pengar för den här tjänsten. Sändningen börjar innan 19. Tycker inte du har rätt att vara otrevlig .

OK sorry du betalar 1500 kr om året så du KRÄVER ATT TJÄNSTEN SKA FUNGERA 100 % då tycker jag att du ska skaffa ett Hederligt abonnemang för ca 1200-1500 kr i Månaden. Det kanske finns en grund till att kanalerna inte fungerar JUST NU!
Hoppas dina kollegor ser hur du skriver.. inte ok!
GG08

Inlägg av GG08 »

Dunderpunken84 skrev:
GG08 skrev:
Dunderpunken84 skrev: Tycker ni gör ett grymt jobb, men vi betalar faktiskt pengar för den här tjänsten. Sändningen börjar innan 19. Tycker inte du har rätt att vara otrevlig .

Hoppas dina kollegor ser hur du skriver.. inte ok![/quot
Ja det gör dom........ Du behöver inte be om ursäkt över huvudtaget..

Jag ska täppa igen nu, jag var inte otrevlig men när man läser detta i olika trådar blir man inte glad!!!

Men jag hoppas att det fixar sig för er alla!!!!!!
noBeard

Inlägg av noBeard »

Nighthawk skrev:Problemet ligger hos Cmore. Kolla på deras hemsida så står det högst upp på sidan. Dom sänder alla matcher gratis pga problem där!
Håller dock med om tonen, vi betalar pengar för en tjänst från er. Då måste man få felanmäla utan att få ett uppkäftigt svar.
Annars kommer ni förlora kunder.

Bra service annars, keep it up!
Vart läser du detta? Jag ser det inte..
Swennerd

Inlägg av Swennerd »

Det är problem med Livekanalerna även via cccamserver.
Inte IPTVKing:s fel att det inte fungerar. Kanske är de stora gamarna som hittat ett sätt att störa pirat-tv...
Senast redigerad av 1 Swennerd, redigerad totalt 0 gånger.
FreddyK

Inlägg av FreddyK »

CMore parar kanalerna igen och funkar heller inte för folk med riktigt abbonemang utan CA modul.
TVHeadend, Kodi, Dreambox/Enigma2 , RaspberryPi 3/LibreELEC
Xiaomi Mi Box/Live Channels + TVirl & TVheadend addon, TVIP410
Dunderpunken84

FreddyK skrev:CMore parar kanalerna igen och funkar heller inte för folk med riktigt abbonemang utan CA modul.
Får vi hoppas dom löser det..
FreddyK

Inlägg av FreddyK »

Ja men kan ta tid då dom måste ha 1 kort för varje parad kanal.
Utöver att kanalerna är parat till box eller CA modul så kan man endast avkoda 1 kanal åt gången.
Det förklarar varför det lagar hos payservers med även om dom löst att dom fått bild på kanalerna.
TVHeadend, Kodi, Dreambox/Enigma2 , RaspberryPi 3/LibreELEC
Xiaomi Mi Box/Live Channels + TVirl & TVheadend addon, TVIP410
Skriv svar