Betala via saffelo

Allt som inte kan kategoriseras ovan hör hemma här. Ställ frågor, begär hjälp så får du svar fortare än du tror. Akuta frågor bör mailas
Manicbean

Betala via saffelo

Inlägg av Manicbean »

Funkar inte att välja annat på Saffelo. Måste fylla i personuppgifter för att skicka då.
Ska jag välja min plånbok och sen annat istället?
atrix

Re: Betala via saffelo

Inlägg av atrix »

Försök att skriva steg för steg du har gjort, så blir det lättare att förstå.
Raspberry Pi server med TVHeadend 4.2.4. TCL 4k TV med TiviMate & Kodi, MI Box med TiviMate & Kodi samt en gammal skön Mag 250.
Manicbean

Inlägg av Manicbean »

Plånbok-skicka-min plånbok-annat, verkar funka.
Väljer jag
Plånbok-skicka-annat, vill den ha personuppgifter till den jag skickar.

Kan övre va melodin?
atrix

Inlägg av atrix »

Du ska ju skicka till den adress som du får av iptvking, men om du är helt osäker skapa en ticket i dashboarden så får du ganska snart svar.
Raspberry Pi server med TVHeadend 4.2.4. TCL 4k TV med TiviMate & Kodi, MI Box med TiviMate & Kodi samt en gammal skön Mag 250.
atrix

Inlägg av atrix »

Du lägger till en ny användare och där anger du adressen du fick av iptvking och skickar sedan pengarna till iptvking.
Manicbean

Inlägg av Manicbean »

Jag har lagt in annan användare med adressen jag fått. Men jag måste gå via de stegen jag sagt innan, annars måste jag ange personuppgifter.
atrix

Inlägg av atrix »

Så det har löst sig?
Manicbean

Inlägg av Manicbean »

Jag har inte vågat prova om det skulle visa sig vara fel. Men det känns som enda sättet att skicka pengar till en plånbok via Saffelo utan att behöva ange personuppgifter till mottagaren.
Skriv svar