Antonj85 skrev:Vars kan man köpa boxen ni talar om? Kör med kodi via datorn och det laggar allt mest även då jag gjort "lagg fix"
Titta på hemsidan där finner du startpaketet.
Moderator: otto
Antonj85 skrev:Vars kan man köpa boxen ni talar om? Kör med kodi via datorn och det laggar allt mest även då jag gjort "lagg fix"
GG08 skrev:Wonak skrev:Stämmer det att ni har era egna servers? Jag använder som sagt för tillfället en annan IPTV-tjänst med exakt samma kanaler, där är det dock problem med buffering
Egna servers, du kan ju alltid reseta din router och ev box.
Annars byt lovar det fungerar här till 98,7 %![]()
Men du är välkommen om du vill byta![]()
Mvh
GG 08
Alcapwn skrev:Skulle vara väldigt intressant att få frågan utredd och förklarad då det på andra forum finns användare som med bestämdhet påstår att ni är resellers av en annan iptv-tjänst.
Anledningen till att jag vill veta är att jag just nu kör ett 3 månaders abonnemang av den andra tjänsten och jag är inte särskilt imponerad av prestandan. Det laggar en hel del på full-hd kanalerna. Är det så att det bevisligen fungerar bättre med IPTV King så betalar jag gärna lite mer för ett abonnemang här men om det är samma elände så är det inte intressant.
Förklara gärna varför m3u-länkarna ser identiska ut om ni nu har egna servers.
Wonak skrev:Alcapwn skrev:Skulle vara väldigt intressant att få frågan utredd och förklarad då det på andra forum finns användare som med bestämdhet påstår att ni är resellers av en annan iptv-tjänst.
Anledningen till att jag vill veta är att jag just nu kör ett 3 månaders abonnemang av den andra tjänsten och jag är inte särskilt imponerad av prestandan. Det laggar en hel del på full-hd kanalerna. Är det så att det bevisligen fungerar bättre med IPTV King så betalar jag gärna lite mer för ett abonnemang här men om det är samma elände så är det inte intressant.
Förklara gärna varför m3u-länkarna ser identiska ut om ni nu har egna servers.
Är i exakt samma sits.. Problem med lagg på kvällarna, men är ju ingen idé att byta över om det är exakt samma servers.
Återgå till "Övriga frågor och funderingar"
Användare som besöker denna kategori: 15 och 0 gäster