Uppdatera smart Iptv app

Moderator: otto

Muskelmannen
Inlägg: 35
Blev medlem: lör mar 04, 2017 8:57 pm

Uppdatera smart Iptv app

Inlägg av Muskelmannen »

Hur i allsin dar kan jag uppdatera min app? Har version 2.1.40 står inom parantes att 2.1.56 är tillgänglig men inget om VART/HUR?

Går jag in på LG content store och mina appar så är det bara grått där det står uppdatera alla. Kan inte heller klicka på just smart Iptv appen och uppdatera utan står då att appen inte går att öppna.

Version 3.0.00 ska ju t.o.m finnas tillgänglig och texter med mera ska vara betydligt bättre i de senare versionerna.

Är alltså en LG tv med typ 2 år på nacken. Kvittar om jag ställer om till Ryssland och söker på nytt, den appen som visas är den jag redan har och kan således inte ta hem nån ny.

Hur tusan ska jag bära mig åt. Inte direkt haj på detta men det förstod ni nog redan...
Muskelmannen
Inlägg: 35
Blev medlem: lör mar 04, 2017 8:57 pm

Re: Uppdatera smart Iptv app

Inlägg av Muskelmannen »

Ingen som vet och kan hjälpa mig uppdatera appen?
Lunkz
Inlägg: 17
Blev medlem: sön jan 06, 2019 2:44 pm

Re: Uppdatera smart Iptv app

Inlägg av Lunkz »

tillokmed version 3.0.2 är tillgänglig............jag ställer om tv:n till tyskland ......startar om tv:n och går in på lg content store.....trycker på sök ikonen.....skriver in smart iptv..........då ska du få upp 1 eller flera smart iptv appar.......du får klicka på varje och se om det står installera på den......nyaste är version 3.0.2........sen när du installerat den så glöm inte och ställa om tv:n till sverige. https://siptv.app/news/ gå in här och läs lite ochså.
Muskelmannen
Inlägg: 35
Blev medlem: lör mar 04, 2017 8:57 pm

Re: Uppdatera smart Iptv app

Inlägg av Muskelmannen »

Lunkz skrev:tillokmed version 3.0.2 är tillgänglig............jag ställer om tv:n till tyskland ......startar om tv:n och går in på lg content store.....trycker på sök ikonen.....skriver in smart iptv..........då ska du få upp 1 eller flera smart iptv appar.......du får klicka på varje och se om det står installera på den......nyaste är version 3.0.2........sen när du installerat den så glöm inte och ställa om tv:n till sverige. https://siptv.app/news/ gå in här och läs lite ochså.

Så jävla märkligt. Har ju gjort sån men den hittar bara 1 smart Iptv app och den står det öppna på.
Lunkz
Inlägg: 17
Blev medlem: sön jan 06, 2019 2:44 pm

Re: Uppdatera smart Iptv app

Inlägg av Lunkz »

testa och sök på smart iptv 3.0.2...........version 3.0.2 är en enskild ny app........det är inte en uppdatering av gamla appen.
Muskelmannen
Inlägg: 35
Blev medlem: lör mar 04, 2017 8:57 pm

Re: Uppdatera smart Iptv app

Inlägg av Muskelmannen »

Lunkz skrev:testa och sök på smart iptv 3.0.2...........version 3.0.2 är en enskild ny app........det är inte en uppdatering av gamla appen.
:roll: nej, får inte upp nån ny app. Enda svaren jag får är resultat från Youtube...

Måste man vara inloggad? Klarar inte av det ens, när allt är skrivet och jag tror jag är inloggad hamnar jag på typ min sida men finns liksom inget klar eller gå vidare. Bara några dokument som ska klickas i och godkännas. Redigera står det också. Kommer INGEN vart med detta. Får nog helt enkelt ge upp. Tv funkar ju iaf, det är ju trots allt det viktigaste.
MetricRyan
Inlägg: 21
Blev medlem: ons apr 19, 2017 8:12 pm

Re: Uppdatera smart Iptv app

Inlägg av MetricRyan »

Försök att ladda ner STB Smart iptv.

annars kan du ladda ner den senaste versionen genom att ladda ner det på en USB och sedan installerar du den i TV:n via USB.
Lägger in en länk som förklarar hur du gör detta bäst.

https://www.youtube.com/watch?v=an0S0kaqWKE

Lycka till!
:arrow: :arrow: Önskar en Snabb lösning på saken :arrow: :arrow:
Skriv svar