Boullboull skrev:Var ju bara fråga om "minutes" igår...
Jo men just då visste man antagligen inte omfattningen på problemet.
Om du läser reedit länken så förstår du och det är på det jag baserar min gissning på.
Jag vill säga upp mitt abonnemang på "smart iptv-appen". Hittar inte info någonstans om hur man gör detta. Någon som kan hjälpa mej.
MVH
Silgot
Det gäller till den tid man betalar för sen sägs det upp automatiskt om man inte förlänger.
Föreslår att alla tar det lugnt det löser sig men jag tror personligen att man får räkna med hela helgen åtminstone.
Detta baserat på att det börjar bli mera klart vad som har hänt och det drabbar inte bara IPTVKING.
Frågan kvarstår. Hur säger jag upp abonnemanget på smart-iptv appen?
IPTVKING har inget med Smart-TV appen göra så det är nåt du får fråga dom som ligger bakom den.
Och det är inget abonnemang utan engångsavgift.
Om du menar abonnemang här så svarade jag just på det ovanför och svaret är samma.
Om du menar få tillbaka pengar så kan du nog glömma det för den här typen av tjänster.
Jag vill säga upp mitt abonnemang på "smart iptv-appen". Hittar inte info någonstans om hur man gör detta. Någon som kan hjälpa mej.
MVH
Silgot
Det gäller till den tid man betalar för sen sägs det upp automatiskt om man inte förlänger.
Föreslår att alla tar det lugnt det löser sig men jag tror personligen att man får räkna med hela helgen åtminstone.
Detta baserat på att det börjar bli mera klart vad som har hänt och det drabbar inte bara IPTVKING.
Frågan kvarstår. Hur säger jag upp abonnemanget på smart-iptv appen?
Smart iptv appen har ingen premurationen du har köpt appen för engångs summa