Fittsmurf skrev:Som flera andra skriver... Allt nere i flera timmar, och ingen information alls. Upplever att det strulat väldigt mycket senaste veckorna med.
Det värsta är att man inte får någon information alls om varför det är nere, om dom ens bryr sig eller försöker läsa problemen. Ångrar lite att jag förlängde ett år för någon månad sen men gjorde av lojalitet då trots allt strul hade det börjat fungera bättre på slutet innan förlängningen.
Hoppaa problemen lyckas bli åtgärdade rätt snart och att tjänsten kanske börjar fungera bra någongång.
Förnyade också för några veckor sen ihop om att det snart kommer funka igen, men idag tog mitt tålamod slut.
Köpte ett abonnemang hos annan leverantör idag och där funkar allt perfekt.
1500kr gick upp i rök men nu har jag i alla fall bild. Hoppas bara det vara där
Är inne på samma spår jag med nu med byte..
Har egentligen till april..
Att det inte funkar är en sak ochvdet köper jag men att vänta och inte få information om nånting alls är en annan sak..Och det köper jag inte..
Det känns inte som om man vill behålla kunder...
En sak att det blir tekniska problem men så som ägarna här beter sig med noll info och vägran att återbetala kunder som förnyat precis när skiten dog är för dåligt. Andras funkar ju så varför ska just denna tjänst inte göra det och att det är normalt? Bedrövligt att ingen uttalar sig på flera veckor.
Tråd är rensad och vill bara påminna om att diskussioner om andra IPTV leverantörer kommer leda till att man blir bannad utan förvarning.
Då det gäller problem så arbetar man på att lösa problemen och det är vad som redans nämnts tidigare i tråden att man håller på med underhållning av servern och det kommer att komma igång igen.
DarthVader skrev:Tråd är rensad och vill bara påminna om att diskussioner om andra IPTV leverantörer kommer leda till att man blir bannad utan förvarning.
Då det gäller problem så arbetar man på att lösa problemen och det är vad som redans nämnts tidigare i tråden att man håller på med underhållning av servern och det kommer att komma igång igen.
Det som gjort att cmore kanalerna strulat det senaste?