Nicko35 skrev:Någon som har ljud på någon av Svt kanalerna??
Jag fattas ljud på både svt1 och svt2!! Hoppas verkligen att det löser sig fort för det är lagom trist att inte kunna se på dom kanalerna
SVT har ljud hos mig iaf däremot så fungerar inte alla versionerna.
Annars kan du se just dom kanalerna på SVT Play då alla SVT's kanaler streamas där.
CMore Fotboll HD är nere. Vanliga SD funkar. Varit så sedan februari från och till kan man säga, så vet inte hur mycket det har att göra med razzian häromdagen...
Rapporterat kanalen och får hoppas det blir bättre snart.
Senaste veckan funkar ju knappt sportkanalerna. Kan se 20 sekunder, sedan dör bild och ljud i två minuter. Ibland blinkar menyraden med kanalinformation längst ner i bilden. Jävligt trött på detta nu...
Då FreddyK har svarat alla nya fråfor med en ängels tålamod, måste jag nog säga till alla med nya frågor att läs lite i tråden, var inte så otroligt lata. All info om vad som har hänt har diskuteterats i denna tråd, så läs!!
Sedan är detta inte direkt 100% laglig IPTV, så det händer att källor försvinner och det ska man räkna med.
Raspberry Pi server med TVHeadend 4.2.4. TCL 4k TV med TiviMate & Kodi, MI Box med TiviMate & Kodi samt en gammal skön Mag 250.