Jag skickar detta vidare.Thunder80 skrev:Tack!! Därför jag skaffade IPTV King för att dem hade många Språk kanaler och jag gillar SpråkGG08 skrev:Jag ska ta den vidareThunder80 skrev:
Nej jag menar inte så det är klart att jag vill Svenska kanaler fixas men för mig är inte viktigt jag är mest intresserad av alla andra Språk kanalerna som typ England,Norge osv..Bra med Julklappar från IPTV King!!, men gå igenom viasat nu.. Jag såg viasat sport på Norska så kika och se om du blir glad
Anngående om Norska Viasat Fotboll den brukar inte ligga kvar så länge den försvinner då och då
Så bästa vore om dem liger på Norska Kanal listan som alla andra Sportkanalerna...
## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##
Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##
Bra jobbat från digGG08 skrev:Jag skickar detta vidare.Thunder80 skrev:Tack!! Därför jag skaffade IPTV King för att dem hade många Språk kanaler och jag gillar SpråkGG08 skrev:
Jag ska ta den vidare, men gå igenom viasat nu.. Jag såg viasat sport på Norska så kika och se om du blir glad
Anngående om Norska Viasat Fotboll den brukar inte ligga kvar så länge den försvinner då och då
Så bästa vore om dem liger på Norska Kanal listan som alla andra Sportkanalerna...

Tack men jag menade att Norska Viasat ligger under Sweden, på sidan 7 ser just nu BarcaThunder80 skrev:Bra jobbat från digGG08 skrev:Jag skickar detta vidare.Thunder80 skrev:
Tack!! Därför jag skaffade IPTV King för att dem hade många Språk kanaler och jag gillar SpråkAnngående om Norska Viasat Fotboll den brukar inte ligga kvar så länge den försvinner då och då
Det finns Viasat kanaler på Norska listan men inte Viasat Sport kanalerna som är så stort i Norden..

Sorry det var Dart men ovan går Viasat Fotball

Precis det finns just nu två Norska Viasat Sport kanalerna och dem ska ligga istället på Norska Kanal listan och inte under Svenska listan...GG08 skrev:Tack men jag menade att Norska Viasat ligger under Sweden, på sidan 7 ser just nu BarcaThunder80 skrev:Bra jobbat från digGG08 skrev:
Jag skickar detta vidare.Det finns Viasat kanaler på Norska listan men inte Viasat Sport kanalerna som är så stort i Norden..
Ja vel skal sende den videre, men ikke idag før nu er det nattinattThunder80 skrev:Precis det finns just nu två Norska Viasat Sport kanalerna och dem ska ligga istället på Norska Kanal listan och inte under Svenska listan...GG08 skrev:Tack men jag menade att Norska Viasat ligger under Sweden, på sidan 7 ser just nu BarcaThunder80 skrev:
Bra jobbat från digDet finns Viasat kanaler på Norska listan men inte Viasat Sport kanalerna som är så stort i Norden..

Wow är du från Norgen? Du skrev just på Norska.. Glöm inte att skicka vidare om Norska Viasat Sport Kanalerna!!GG08 skrev:Ja vel skal sende den videre, men ikke idag før nu er det nattinattThunder80 skrev:Precis det finns just nu två Norska Viasat Sport kanalerna och dem ska ligga istället på Norska Kanal listan och inte under Svenska listan...GG08 skrev:
Tack men jag menade att Norska Viasat ligger under Sweden, på sidan 7 ser just nu Barca
SVT 1 FHD SE (EPG) är i Bulgaria kanalpaket kan detta fixas . GOD JUL 

Ursäkta förstår inte vad du menar, är SVT 1 FHD i Bulagaria paketet, har kört igenom Bulgarien !!!!ba26 skrev:SVT 1 FHD SE (EPG) är i Bulgaria kanalpaket kan detta fixas . GOD JUL
På smartiptv LG så ligger SVT 1 FHD SE på Bulgarien även efter uppdatering ps allt annat funkar perfekt mycket nöjd!! 

Ja såg det på LG, den ligger lite fel, men den ligger inte på boxarna.ba26 skrev:På smartiptv LG så ligger SVT 1 FHD SE på Bulgarien även efter uppdatering ps allt annat funkar perfekt mycket nöjd!!
Jag skickar vidare så hoppas vi att den hamnar rätt.
Kul att du är nöjd

Tack för tipset