Swedbank problem?

Allt som inte kan kategoriseras ovan hör hemma här. Ställ frågor, begär hjälp så får du svar fortare än du tror. Akuta frågor bör mailas

Moderator: otto

Jula
Inlägg: 3
Blev medlem: mån apr 08, 2019 4:06 pm

Swedbank problem?

Inlägg av Jula »

Har försökt att förnya min lina via kort hos Swedbank sen en tid tillbaka, men får bara upp access denied efter att kortuppgifterna skrivits in och jag klickat på köp.
Testat med olika kort, dock MC kopplade till Swedbank.

Jag har ingen lust att köpa coins för att förlänga utan det går utmärkt med vanlig kortbetalning.

Jag har alltså inte fått någon dragning på kontot med verifieringskod, kommer inte så långt.

Hur Göra??

Har sökt på forumet efter liknande problem men ej sett något.
Jeth05
Inlägg: 7
Blev medlem: tis mar 19, 2019 11:54 am

Re: Swedbank problem?

Inlägg av Jeth05 »

Om du har en pending transaction i din Dashboard och det står att du ska verifiera din betalning, så kan du ringa din bank och be om verifieringskoden.
Jag gjorde det och banken gav mig den. Efter det la jag bara in det numret och sedan fungerade allting.
Jula
Inlägg: 3
Blev medlem: mån apr 08, 2019 4:06 pm

Re: Swedbank problem?

Inlägg av Jula »

Jeth05 skrev:Om du har en pending transaction i din Dashboard och det står att du ska verifiera din betalning, så kan du ringa din bank och be om verifieringskoden.
Jag gjorde det och banken gav mig den. Efter det la jag bara in det numret och sedan fungerade allting.
Kommer inte ens så långt, utan efter jag skrivit in kortnummer och klickat på betalning så står det Access denied, finns inget under pending transaction heller.

testade med ett annat kort, samma sak där.
johma
Inlägg: 4
Blev medlem: sön sep 30, 2018 7:46 am

Re: Swedbank problem?

Inlägg av johma »

Samma problem för mig med Handelsbanken
Jula
Inlägg: 3
Blev medlem: mån apr 08, 2019 4:06 pm

Re: Swedbank problem?

Inlägg av Jula »

Någon som fått betalning att fungera?

Samma problem, Access denied, testat som sagt med andra kort.

Kommer inte ens så långt att jag får en verifierings kod, endast access denied när jag klickar på betala.
FGT
Inlägg: 2
Blev medlem: mån maj 06, 2019 10:37 am

Re: Swedbank problem?

Inlägg av FGT »

swedbank är jävigt sega men jag fick den till slut
Benson
Inlägg: 82
Blev medlem: ons jul 12, 2017 12:31 pm

Re: Swedbank problem?

Inlägg av Benson »

Behöver hjälp då jag precis betalat med kort och det är reserverat 1500kr. Ska få fram någon verify kod men i min internetbank står det bara reserverat 1500kr.

Ringde Swedbank men det enda han såg och som hade 4 siffror funkade inte.
Hur får jag tag på Koden? Kommer mina pengar dras utan att jag fått tjänsten?

Snabba svar gärna från moderatorerna som bör veta hur MA går till väga.
Nibbe
Inlägg: 5
Blev medlem: tor maj 23, 2019 7:00 am

Re: Swedbank problem?

Inlägg av Nibbe »

Samma här, jag får Access denied! när jag försöker betala med MasterCard och har Handelsbanken.

Någon som fått det att funka?
Skriv svar