Bayern finns även på Eurosport 2DK under ScandinavianGG08 skrev:Jag det är fel skickar vidare.nico skrev:Ja samma här och C more sport HD visar Nickelodeon.mumme skrev:Svenska Eurosport 1 visar den norska motsvarigheten. Lite synd när man hade sett fram emot kvällens match i bundesliga
Du kan säkert hitta den på Germany Bundesliga Skysport
## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##
Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##
Jag hoppas att ni ser att det att det arbetas på Sweden kanalerna .
Så avvakta med frågor angående EPG etc.
Så kommer det att bli bra i slutänden

Jag tycker det skall arbetas på alla andra Internationella Tv-kanaler också!! Svenska Kanalerna är mindre intressant man har kanal paket från Sverige typ IPTV Telia...GG08 skrev:Jag hoppas att ni ser att det att det arbetas på Sweden kanalerna .
Det har märkts tydligt idag tycker jag. Kanaler som växlat mellan SD och HD...samt några som inte ligger på den platsen der står att dem ska ligga.GG08 skrev:Jag hoppas att ni ser att det att det arbetas på Sweden kanalerna .
Jag har inte haft IPTV så länge men undrar om det brukar vara så hackigt å rörigt som det är nu?
Hej! Det jobbas på kanal sidorna, det har varit problem med EPG och den försöker dom få rätt på. Får dom nu detta att fungera, så kommer helt säkert att kanalerna kommer att ligga rätt .Swennerd skrev:Det har märkts tydligt idag tycker jag. Kanaler som växlat mellan SD och HD...samt några som inte ligger på den platsen der står att dem ska ligga.GG08 skrev:Jag hoppas att ni ser att det att det arbetas på Sweden kanalerna .
Jag har inte haft IPTV så länge men undrar om det brukar vara så hackigt å rörigt som det är nu?
Det är lite jobb med det.
Jobbar man med kanalerna så visst det kan hoppa. Nu håller vi tummarna

Så du menar att det inte ska fixas med Svenska kanalerna? Alla kanske inte har kanal paket typ Telia.. Jag tror nog att det jobbas på i andra kanal paket också.Thunder80 skrev:Jag tycker det skall arbetas på alla andra Internationella Tv-kanaler också!! Svenska Kanalerna är mindre intressant man har kanal paket från Sverige typ IPTV Telia...GG08 skrev:Jag hoppas att ni ser att det att det arbetas på Sweden kanalerna .
Som jag sa tidigare idag till dig Tomten måste arbeta annars får vi inga klappar

OkidokiGG08 skrev:Hej! Det jobbas på kanal sidorna, det har varit problem med EPG och den försöker dom få rätt på. Får dom nu detta att fungera, så kommer helt säkert att kanalerna kommer att ligga rätt .Swennerd skrev:Det har märkts tydligt idag tycker jag. Kanaler som växlat mellan SD och HD...samt några som inte ligger på den platsen der står att dem ska ligga.GG08 skrev:Jag hoppas att ni ser att det att det arbetas på Sweden kanalerna .
Det är lite jobb med det.
Jobbar man med kanalerna så visst det kan hoppa. Nu håller vi tummarna

Nej jag menar inte så det är klart att jag vill Svenska kanaler fixas men för mig är inte viktigt jag är mest intresserad av alla andra Språk kanalerna som typ England,Norge osv..Bra med Julklappar från IPTV King!!GG08 skrev:Så du menar att det inte ska fixas med Svenska kanalerna? Alla kanske inte har kanal paket typ Telia.. Jag tror nog att det jobbas på i andra kanal paket också.Thunder80 skrev:Jag tycker det skall arbetas på alla andra Internationella Tv-kanaler också!! Svenska Kanalerna är mindre intressant man har kanal paket från Sverige typ IPTV Telia...GG08 skrev:Jag hoppas att ni ser att det att det arbetas på Sweden kanalerna .
Som jag sa tidigare idag till dig Tomten måste arbeta annars får vi inga klappar
Jag ska ta den vidareThunder80 skrev:Nej jag menar inte så det är klart att jag vill Svenska kanaler fixas men för mig är inte viktigt jag är mest intresserad av alla andra Språk kanalerna som typ England,Norge osv..Bra med Julklappar från IPTV King!!GG08 skrev:Så du menar att det inte ska fixas med Svenska kanalerna? Alla kanske inte har kanal paket typ Telia.. Jag tror nog att det jobbas på i andra kanal paket också.Thunder80 skrev:
Jag tycker det skall arbetas på alla andra Internationella Tv-kanaler också!! Svenska Kanalerna är mindre intressant man har kanal paket från Sverige typ IPTV Telia...

Tack!! Därför jag skaffade IPTV King för att dem hade många Språk kanaler och jag gillar SpråkGG08 skrev:Jag ska ta den vidareThunder80 skrev:Nej jag menar inte så det är klart att jag vill Svenska kanaler fixas men för mig är inte viktigt jag är mest intresserad av alla andra Språk kanalerna som typ England,Norge osv..Bra med Julklappar från IPTV King!!GG08 skrev:
Så du menar att det inte ska fixas med Svenska kanalerna? Alla kanske inte har kanal paket typ Telia.. Jag tror nog att det jobbas på i andra kanal paket också.
Som jag sa tidigare idag till dig Tomten måste arbeta annars får vi inga klappar, men gå igenom viasat nu.. Jag såg viasat sport på Norska så kika och se om du blir glad