## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Moderator: otto

Knut_jr
Inlägg: 26
Blev medlem: tis feb 27, 2018 6:49 pm

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Inlägg av Knut_jr »

Har fått att mitt STB is blocked. Vad är det? Sitter på jobbet å frugan får inte på tv, n
dunderdon
Inlägg: 11
Blev medlem: tis jan 03, 2017 6:18 pm

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Inlägg av dunderdon »

Knut_jr skrev:Har fått att mitt STB is blocked. Vad är det? Sitter på jobbet å frugan får inte på tv, n
Antingen så ligger det nere för tillfället eller så har ditt abonnemang gått ut
FreddyK
Inlägg: 3124
Blev medlem: ons okt 19, 2016 5:15 pm

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Inlägg av FreddyK »

Nej det ligger inte nere.
TVHeadend, Kodi, Dreambox/Enigma2 , RaspberryPi 3/LibreELEC
Xiaomi Mi Box/Live Channels + TVirl & TVheadend addon, TVIP410
Knut_jr
Inlägg: 26
Blev medlem: tis feb 27, 2018 6:49 pm

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Inlägg av Knut_jr »

FreddyK skrev:Nej det ligger inte nere.
HEj Freddy, Har tydligen gått ut. Förut fick man mail innan det gick ut, men inte denna gången. Nu har jag gjort betalning vi dashborden. Hur lång tid tar det innan det slår igenom? Det står i support hjälpen att man skall få en kod till telefonen, men mitt nr är inte med i mitt konto.
SWEeD
Inlägg: 31
Blev medlem: lör jan 28, 2017 12:21 pm

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Inlägg av SWEeD »

Sportkanlen nere, är jag ensam?
yggdrasil
Inlägg: 68
Blev medlem: sön mar 18, 2018 7:08 pm

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Inlägg av yggdrasil »

SWEeD skrev:Sportkanlen nere, är jag ensam?
Japp. Fungerar här med KODI.
SWEeD
Inlägg: 31
Blev medlem: lör jan 28, 2017 12:21 pm

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Inlägg av SWEeD »

yggdrasil skrev:
SWEeD skrev:Sportkanlen nere, är jag ensam?
Japp. Fungerar här med KODI.
Gick igång efter ett tag, fick panik att jag skulle missa hockeyn. Brukar gå till sig till slut.
FreddyK
Inlägg: 3124
Blev medlem: ons okt 19, 2016 5:15 pm

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Inlägg av FreddyK »

Knut_jr skrev:
FreddyK skrev:Nej det ligger inte nere.
HEj Freddy, Har tydligen gått ut. Förut fick man mail innan det gick ut, men inte denna gången. Nu har jag gjort betalning vi dashborden. Hur lång tid tar det innan det slår igenom? Det står i support hjälpen att man skall få en kod till telefonen, men mitt nr är inte med i mitt konto.
Du borde ha fått ett mail om det så det ligger antagligen hamnat under Spams.

Sen ang koden så står det såhär och inget annat
Alla nya kort behöver verifieras. När du har betalat ett köp hos oss så får du logga in på din internetbank och titta på utdraget. T.ex. om du har köpt ett 12 månaders konto så står det något i stil med “1234 Dashboard 1500 Kr” Den fyrsiffriga koden framför Dashboard behöver du ange i din Dashboard när du gör ett köp med ett nytt kort. Vissa banker kan ta 2-3 dagar på sig att visa koden i ditt kontoutdrag, då får du trycka på Order & Transactions i vänster meny och sedan Pending Transactions och sedan klicka på Verify för att ange koden.
TVHeadend, Kodi, Dreambox/Enigma2 , RaspberryPi 3/LibreELEC
Xiaomi Mi Box/Live Channels + TVirl & TVheadend addon, TVIP410
Knut_jr
Inlägg: 26
Blev medlem: tis feb 27, 2018 6:49 pm

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Inlägg av Knut_jr »

FreddyK skrev:
Knut_jr skrev:
FreddyK skrev:Nej det ligger inte nere.
HEj Freddy, Har tydligen gått ut. Förut fick man mail innan det gick ut, men inte denna gången. Nu har jag gjort betalning vi dashborden. Hur lång tid tar det innan det slår igenom? Det står i support hjälpen att man skall få en kod till telefonen, men mitt nr är inte med i mitt konto.
Du borde ha fått ett mail om det så det ligger antagligen hamnat under Spams.

Sen ang koden så står det såhär och inget annat
Alla nya kort behöver verifieras. När du har betalat ett köp hos oss så får du logga in på din internetbank och titta på utdraget. T.ex. om du har köpt ett 12 månaders konto så står det något i stil med “1234 Dashboard 1500 Kr” Den fyrsiffriga koden framför Dashboard behöver du ange i din Dashboard när du gör ett köp med ett nytt kort. Vissa banker kan ta 2-3 dagar på sig att visa koden i ditt kontoutdrag, då får du trycka på Order & Transactions i vänster meny och sedan Pending Transactions och sedan klicka på Verify för att ange koden.

Japp. Såg det sen. Olika på help och mailet som kom om nya funktioner. Så nu blir man utan tv 2-3 dar. Kul. Har inte fått något mail. Tyvärr.
Nygga
Inlägg: 25
Blev medlem: sön okt 21, 2018 7:44 pm

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Inlägg av Nygga »

Error 503 Backend unavailable......nån mer?
Lagom till man skall se fotboll..............
Skriv svar