Mladen skrev:Det fungerar inte än.
Men det är inte svart längre!
Så positivt ändå.
Nu är frågan till er som kan.
Ska jag dra ut ström kabeln under tiden det inte fungerar eller låta den stå på?
Hejsan
Bara att vänta och se, aldrig fel att dra ut strömsladden och sedan kika här online för när kanalerna kommer igen så
lär någon skriva det direkt.
OttO
Mladen skrev:Det fungerar inte än.
Men det är inte svart längre!
Så positivt ändå.
Nu är frågan till er som kan.
Ska jag dra ut ström kabeln under tiden det inte fungerar eller låta den stå på?
Hejsan
Bara att vänta och se, aldrig fel att dra ut strömsladden och sedan kika här online för när kanalerna kommer igen så
lär någon skriva det direkt.
OttO
Fick inte det att fungera på en gång heller .......
Jag loggade då in på ”mitt Dashboard” och kollade min MAG portaladress där.
Fick sedan ändra till den i boxen under: TV inställningar / Ställ in Web-Portal då adresserna inte var likadana.
(Hur kan det bli så?)
Rätt eller fel men mina kanaler hoppade i alla fall tillbaka direkt.
Svart för mig med MAG256, verkar vara olika adresser på portalen om man tittar i boxen och i min dashboard. Har testat båda i boxen, Blir helt svart med den portal adressen som stod i boxen. Testade att ändra till den adressen som jag ser i min dashboard och då verkar det som jag kommer till portalen men inga kanaler . Nån som vet vilken portal adress det ska vara i boxen? Den som börjar med mag.****** eller den som står i min dashboard som börjar typ http://mag.****