Problemen med betalningen?

Allt som inte kan kategoriseras ovan hör hemma här. Ställ frågor, begär hjälp så får du svar fortare än du tror. Akuta frågor bör mailas

Moderator: otto

Immo
Inlägg: 4
Blev medlem: mån okt 23, 2017 8:55 am

Problemen med betalningen?

Inlägg av Immo »

La idag en order på ett 3 månaders abonnemang.

Ville betala med swish, fyllde i alla uppgifter jag fick på sidan man hamnade på för att köpa bitcoins, tryckte på "klar" då laddas bara sidan om.
Ingen bekräftelse eller liknande.

Blev lite fundersam eftersom det skulle betalas inom 1timme efter ordern är lagd... Annars blev man permanent svartlistad.

Men ingen betalning har kunnat gjorts ännu, något tips? Eller är allt i sin ordning och instruktioner kommer inom ett dygn via mail?
otto
Inlägg: 647
Blev medlem: sön sep 24, 2017 3:05 pm

Re: Problemen med betalningen?

Inlägg av otto »

Hejsan Immo
Har du betalat?
Har du fått något svar?
Om du ej fått något svar så skriver du till Admin och säger vad du gjort och skickar med kopia på din beställning och insättning även din mac adress
OttO
Pilatus
Inlägg: 7
Blev medlem: tor jan 05, 2017 11:03 am

Re: Problemen med betalningen?

Inlägg av Pilatus »

Jag fick typ samma problem som du. Men jag drog igång datorn istället för mobilen som jag satt med innan och då kom jag vidare och kunde slutföra ordern.
walleye
Inlägg: 16
Blev medlem: sön jul 01, 2018 8:12 am

Re: Problemen med betalningen?

Inlägg av walleye »

Ja det ville inte fungera med mobilen, men datorn funkade perfekt,
Tack
walleye
Inlägg: 16
Blev medlem: sön jul 01, 2018 8:12 am

Re: Problemen med betalningen?

Inlägg av walleye »

walleye skrev:Ja det ville inte fungera med mobilen, men datorn funkade perfekt,
Problemet är bara att jag gjorde beställningen igår, och betalningen idag, det står ju att inom 1 timme ska betalningen vara betalt? Vi får se om jag blir bannad eller det löser sig.
Tack
Grovsnus82
Inlägg: 1
Blev medlem: sön nov 04, 2018 4:18 pm

Re: Problemen med betalningen?

Inlägg av Grovsnus82 »

Hej jag har betalat in idag 3 månader. Men jag fick ingen bekräftelse på mail eller något så jag vet inte om det här gått igenom . Står att det kan ta 24h hoppas allt gick rätt till. Borde jag ha fått något mail om att beställning m.m har gått igenom?. Vet inte om jag kanske gav fel mail.
otto
Inlägg: 647
Blev medlem: sön sep 24, 2017 3:05 pm

Re: Problemen med betalningen?

Inlägg av otto »

Grovsnus82 skrev:Hej jag har betalat in idag 3 månader. Men jag fick ingen bekräftelse på mail eller något så jag vet inte om det här gått igenom . Står att det kan ta 24h hoppas allt gick rätt till. Borde jag ha fått något mail om att beställning m.m har gått igenom?. Vet inte om jag kanske gav fel mail.
Det är lite mindre folk som kikar på mail på helgerna så ibland tar det lite längre tid
Men skicka ett mail med din insättning och din mac adress och skriv något trevligt och börja ej hacka på Admin
Vänligen
OttO
Skriv svar