Tv serier

Allt som inte kan kategoriseras ovan hör hemma här. Ställ frågor, begär hjälp så får du svar fortare än du tror. Akuta frågor bör mailas
Henrikk

Re: Tv serier

Inlägg av Henrikk »

Det är jag som äger denna tråden!
Men visst är det okej att andra lånar ;)

Men nu är det så att den 30 september skickade jag till "admin" att jag ville ha tillgång/konto för min "dashboard".
Nu har det nästan gått 1 månad inte något svar. Denne person kanske skulle kolla SIN skräp mail!
Känns tråkigt att man betalat 1500:- och sedan 1500:- för förlängning och sedan ej har tillgång till varken "dashboard" eller Serier.
Sedan skriver moderatorerna här på forumet att alla får tillgång till sitt konto numera.
Sedan när?
Det är inte bara jag som saknar mail om dessa uppgifter, så det stämmer inte alls!
Kan det bero på att något "prova på 24 timmar" aldrig gjorts?
För det är det enda jag kommer på.

Dax att höja er här!

MVH
Henrik
FreddyK

Inlägg av FreddyK »

Nej alla kan få tillgång till den och har man inte tillgång till den så kan admin aktivera en åt dig.
Dashboarden har funnits sen förra sommaren och är standard för alla nya konton sen dess.
Alla som haft konton sen före det måste få den aktiverad först.
Då du förlängde ditt konto så förlängde du ditt befintliga konto som du inte fått nån Dashboard aktiverad för.
TVHeadend, Kodi, Dreambox/Enigma2 , RaspberryPi 3/LibreELEC
Xiaomi Mi Box/Live Channels + TVirl & TVheadend addon, TVIP410
Henrikk

Inlägg av Henrikk »

Vill minnas att det är Juli/Augusti detta året en person gjorde precis som jag för ett år sedan.
Köpte box+ 1 års abb.
INGET mail om något konto eller tillgång till dashboard!
Så endel verkar hamna mellan stolarna!

Ska jag maila den där Admin igen eller hur löser vi det här?
FreddyK

Inlägg av FreddyK »

Då måste det varit just före det infördes för det var kring den tiden Dashboard kom.
Beskedet är fortfarande samma nu som då och det är att har man inte tillgång till den så ska man kontakta Admin om att få den aktiverad.
Det är ingen som hamnar mellan stolarna på nya konton då det sker automatiskt i nya Dashboarden när man skapar konton.
TVHeadend, Kodi, Dreambox/Enigma2 , RaspberryPi 3/LibreELEC
Xiaomi Mi Box/Live Channels + TVirl & TVheadend addon, TVIP410
Henrikk

Inlägg av Henrikk »

Har skickat ett mail till Admin igen.
Avaktar 1 vecka, sedan får jag skicka ett mail lite högre än eran "Admin på Iptvking.
otto

Inlägg av otto »

Henrikk skrev:Har skickat ett mail till Admin igen.
Avaktar 1 vecka, sedan får jag skicka ett mail lite högre än eran "Admin på Iptvking.
Gör en ny tråd till mig om du inget hört på en vecka Henrikk
OttO Moderator IPTVKING
Skriv svar