Finns ett gäng med appar t.ex. Perfect Player eller IPTV Extreme.Mange skrev:Lyckades till slut få igång boxen, men Freddy du skrev något om telefonen?Vilken app o hur får jag igång det på min Android?
## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##
Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##
TVHeadend, Kodi, Dreambox/Enigma2 , RaspberryPi 3/LibreELEC
Xiaomi Mi Box/Live Channels + TVirl & TVheadend addon, TVIP410
Xiaomi Mi Box/Live Channels + TVirl & TVheadend addon, TVIP410
Kommer inte in på magportalen,har startat om nätverket ett antal gånger med samma resultat!
Står bara Page Loading Error,samma sak för två kompisar som också kär mag,vad är problemet?
Står bara Page Loading Error,samma sak för två kompisar som också kär mag,vad är problemet?
Funkar inte med GSE Smart iptv appen heller
Laddade hem perfect olater, men fattar ingenting hur man ska göraFreddyK skrev:Finns ett gäng med appar t.ex. Perfect Player eller IPTV Extreme.Mange skrev:Lyckades till slut få igång boxen, men Freddy du skrev något om telefonen?Vilken app o hur får jag igång det på min Android?
Hur gör man för att få det att funka i denna appen. Fattar noll när jag startar den.är kass på sån här teknikNicko35 skrev:Funkar inte med GSE Smart iptv appen heller
Prova följa instruktionerna som du hittar här https://www.iptvking.me/instruktioner/i ... tiptv-pro/
Hejsan
Alla kanaler nere
Har skickat detta till Admin så starta ej fler trådar
OttO
Alla kanaler nere
Har skickat detta till Admin så starta ej fler trådar
OttO
Hos mig fungerar det.
Raspberry Pi server med TVHeadend 4.2.4. TCL 4k TV med TiviMate & Kodi, MI Box med TiviMate & Kodi samt en gammal skön Mag 250.
Jag har aldrig fått någon länk? Köpte box o abonnemang. Skickade in max adress o sen gick boxen igång. Nån som kan skriva in länken här, Eller hittar jag den i boxen?tuffy skrev:Prova följa instruktionerna som du hittar här https://www.iptvking.me/instruktioner/i ... tiptv-pro/
Länken är individuell. Du kan hitta den om du loggar in på dashboarden. Har du inte info om dashboarden kan du maila supporten och be om det.