Data
Data
Hej kan jag ha IP-TV på min data och mobil också i så fall hur gör jag det ?
Re: Data
Hej,
det går utmärkt, du kan använda dig av att ladda hem m3u filen och ladda den i VLC-spelaren på datorn, sedan finns det nog många olika android program som kan köra IPTV. Men du får inte köra bägge samtidigt om du inte har köpt dubbla abonnemang.
det går utmärkt, du kan använda dig av att ladda hem m3u filen och ladda den i VLC-spelaren på datorn, sedan finns det nog många olika android program som kan köra IPTV. Men du får inte köra bägge samtidigt om du inte har köpt dubbla abonnemang.
Raspberry Pi server med TVHeadend 4.2.4. TCL 4k TV med TiviMate & Kodi, MI Box med TiviMate & Kodi samt en gammal skön Mag 250.
Så om jag vill ha den på datan också hur ska jag göra för att fixa det jag har en Apple data?
Skaffa gse smart iptv appen där kan använda m3u filen.Eldino skrev:Så om jag vill ha den på datan också hur ska jag göra för att fixa det jag har en Apple data?
Jag laddade ner appen på mobilen men de finns inga kanaler kan du försöka hjälpa mig och fixa så jag kan ha på datan och mobilen ?
Här är instruktioner https://www.iptvking.me/instruktioner/i ... tiptv-pro/Eldino skrev:Jag laddade ner appen på mobilen men de finns inga kanaler kan du försöka hjälpa mig och fixa så jag kan ha på datan och mobilen ?
Fylla in valfritt namn (iptv king) och klistra in länken du får från IPTV King och välj Lägg till. Vad ska jag fylla i där då ?
Du klickar på lägg till så är det klart du behöver inte fylla i nått mer.Eldino skrev:Fylla in valfritt namn (iptv king) och klistra in länken du får från IPTV King och välj Lägg till. Vad ska jag fylla i där då ?
När det gäller Mac (det han kallar apple data) så finns ju t.ex. Kodi även för den med och kan följa exakt samma instruktion som om Kodi körs på annan enhet.
TVHeadend, Kodi, Dreambox/Enigma2 , RaspberryPi 3/LibreELEC
Xiaomi Mi Box/Live Channels + TVirl & TVheadend addon, TVIP410
Xiaomi Mi Box/Live Channels + TVirl & TVheadend addon, TVIP410