Önskemål om nya kanaler

Moderator: otto

hijacker
Inlägg: 48
Blev medlem: lör sep 03, 2016 12:30 pm

Re: Önskemål om nya kanaler

Inlägg av hijacker »

Not on swedish Com Hem. Its both SD and HD.
admin
Site Admin
Inlägg: 592
Blev medlem: tor aug 04, 2016 8:29 am

Re: Önskemål om nya kanaler

Inlägg av admin »

SD channels can also be paired. I will look into this
NBJ
Inlägg: 21
Blev medlem: tor aug 04, 2016 8:36 pm

Re: Önskemål om nya kanaler

Inlägg av NBJ »

Tack för att ni utvecklar tjänsten och tar tag i problem snabbt!

Saknar som nämts Cmore Hockey, men den borde finnas, om inte tar LIVE1-4 väl hand om det mesta.

Saknar Eurosport 2, eftersom Discovery gruppen höjer nivån på sitt utbud. Har flera mycket problem med streamen på Eorosport 1?

Absolut önskvärt är HD kanaler på VIASAT sportkanalerna som ofta visas i SD och Fotboll ibland på norska. Förmodligen de viktigaste kanalerna vid sidan av CMORE för de flesta.
Lennart
Inlägg: 47
Blev medlem: lör aug 27, 2016 10:02 am

Re: Önskemål om nya kanaler

Inlägg av Lennart »

NBJ skrev:Tack för att ni utvecklar tjänsten och tar tag i problem snabbt!

Saknar som nämts Cmore Hockey, men den borde finnas, om inte tar LIVE1-4 väl hand om det mesta.

Saknar Eurosport 2, eftersom Discovery gruppen höjer nivån på sitt utbud. Har flera mycket problem med streamen på Eorosport 1?

Absolut önskvärt är HD kanaler på VIASAT sportkanalerna som ofta visas i SD och Fotboll ibland på norska. Förmodligen de viktigaste kanalerna vid sidan av CMORE för de flesta.
Håller med.
Fokusera på bästa möjliga svensk kvalité på Viasat sport kanalerna samt Eurosport 2 (HD).
Caveman
Inlägg: 35
Blev medlem: tor aug 18, 2016 5:37 pm

Re: Önskemål om nya kanaler

Inlägg av Caveman »

Några nyheter om CMORE Hockey.
Man sänder nu örebro hockeys match mot Färjestad... vill se !
Greveq
Inlägg: 9
Blev medlem: lör sep 17, 2016 2:22 pm

Re: Önskemål om nya kanaler

Inlägg av Greveq »

Även jag saknar CMore hockey

Har kanske diskuterats tidigare i tråden också, men önskar också att Hela cmores utbud skulle sändas i HD
hijacker
Inlägg: 48
Blev medlem: lör sep 03, 2016 12:30 pm

Re: Önskemål om nya kanaler

Inlägg av hijacker »

Vad händer med Cmore Hockey? Den personen som har Cmore Fotboll Cmore Sport Cmore Live har också C More hockey! Flertal som eftersöker denna.
daikini
Inlägg: 15
Blev medlem: sön aug 21, 2016 6:58 pm

Re: Önskemål om nya kanaler

Inlägg av daikini »

När ska ni fixa till Viasat kanalerna, som ex Viasat Fotboll är inte på svenska, det är på engelska.. Jag vill ju se den svenska Viasat fotboll.
kaffeberoende
Inlägg: 124
Blev medlem: tis aug 23, 2016 1:37 pm

Re: Önskemål om nya kanaler

Inlägg av kaffeberoende »

Nu såg jag att ni har uppdaterat det skandinaviska paketet med en massa nya kanaler. Nu finns alla kanaler jag önskade mig och mycket mer därtill.
Ni lyssnar verkligen till alla önskemål från era kunder och har en otrolig bra kundservice. All eloge till er. Tack så mycket!

Ps.
På alla de nya kanalerna står det viasat som kanalnamn i början följt av kanalens namn. Tex. Viasat Travel Channel eller Viasat TLC HD etc. vilket det inte ska vara.
Lennart
Inlägg: 47
Blev medlem: lör aug 27, 2016 10:02 am

Re: Önskemål om nya kanaler

Inlägg av Lennart »

kaffeberoende skrev:Nu såg jag att ni har uppdaterat det skandinaviska paketet med en massa nya kanaler. Nu finns alla kanaler jag önskade mig och mycket mer därtill.
Ni lyssnar verkligen till alla önskemål från era kunder och har en otrolig bra kundservice. All eloge till er. Tack så mycket!

Ps.
På alla de nya kanalerna står det viasat som kanalnamn i början följt av kanalens namn. Tex. Viasat Travel Channel eller Viasat TLC HD etc. vilket det inte ska vara.
Håller med, grymt jobbat! :)
Skriv svar