Sida 622 av 647

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Postat: sön nov 13, 2022 11:14 am
av rubelyx
hej!

har ej kunnat se på nån kanal tv sedan igår, har tittat i Dashboard och allt ser ut okey men när jag försöker lada ner m3u filen och för jag som svar
" ERROR 404 - File not found " samt TV
Alla kanaler grupp " 0 "

kan nån snäll hjälpa mig att förstå var problemet finns.
tack s.m. på förhand

(Har haft inga problem i 5 långa år)

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Postat: mån nov 14, 2022 8:18 am
av atrix
Börja alltid med att berätta vad du använder för något för att kunna se på iptvking, annars blir det svårt att hjälpa.

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Postat: mån nov 14, 2022 8:22 am
av atrix
Som jag förstod så låg MAG nere igår, men det var fixat ganska snabbt.

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Postat: mån nov 14, 2022 8:31 am
av rubelyx
Hej och tack för ditt svar.
Först och främst använder jag Apple-TV till 99,99 % och om det inte fungerar av någon anledning använder jag appen som är installerad på min LG TV (i båda fallen är appen Smart IPTV).

I går försökte jag använda MAG med min Tv och AppleTv MAC men ingenting hände.

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Postat: mån nov 14, 2022 8:39 am
av rubelyx
Jag fortsätter försöka och får samma fel " ERROR 404 - File not found "


(Tyvärr måste jag gå ut i 2-3 timmar och vänta på att de ska hitta felet under tiden.)

Tackar så mycket

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Postat: mån nov 14, 2022 9:36 am
av atrix
Dra ut strömkablen ur den, medans du är ute.

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Postat: mån nov 14, 2022 10:56 am
av rubelyx
Hej
Jag har kopplat bort alla enheter. Felet kvarstår.

försökte ladda ner m3u från َDownload Play List och får som svar " ERROR 404 - File not found "

Jag misstänker att linjen är bortkopplad.

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Postat: mån nov 14, 2022 10:58 am
av rubelyx
i dashboard " Status " står det " Line is not connected right now. 1 connection allowed for this line.

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Postat: mån nov 14, 2022 3:50 pm
av atrix
det betyder att ju nu är din enda linje som du har inte använd och du har en linje att använda dig av.

Så du menar att detta har hänt på både din Apple TV och din SMART IPTV(men är inte den appen nedlagd?) Testa att göra detta på en dator, använd t.ex. IPTVSmarters appen på din dator.

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Postat: mån nov 14, 2022 5:26 pm
av rubelyx
atrix skrev: mån nov 14, 2022 3:50 pm det betyder att ju nu är din enda linje som du har inte använd och du har en linje att använda dig av.

Så du menar att detta har hänt på både din Apple TV och din SMART IPTV(men är inte den appen nedlagd?) Testa att göra detta på en dator, använd t.ex. IPTVSmarters appen på din dator.
Hej
detta har hänt på både min Apple TV och min SMART IPTV och med VLC spelaren.
Jag har en gammal bärbardator med Windows 7 och jag kan inte använda IPTVSmarters.