Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##
Postat: tis feb 26, 2019 11:56 am
Har fått att mitt STB is blocked. Vad är det? Sitter på jobbet å frugan får inte på tv, n
Officiellt Forum för IPTVKing.me
https://iptvking.me/forum/
Antingen så ligger det nere för tillfället eller så har ditt abonnemang gått utKnut_jr skrev:Har fått att mitt STB is blocked. Vad är det? Sitter på jobbet å frugan får inte på tv, n
HEj Freddy, Har tydligen gått ut. Förut fick man mail innan det gick ut, men inte denna gången. Nu har jag gjort betalning vi dashborden. Hur lång tid tar det innan det slår igenom? Det står i support hjälpen att man skall få en kod till telefonen, men mitt nr är inte med i mitt konto.FreddyK skrev:Nej det ligger inte nere.
Japp. Fungerar här med KODI.SWEeD skrev:Sportkanlen nere, är jag ensam?
Gick igång efter ett tag, fick panik att jag skulle missa hockeyn. Brukar gå till sig till slut.yggdrasil skrev:Japp. Fungerar här med KODI.SWEeD skrev:Sportkanlen nere, är jag ensam?
Du borde ha fått ett mail om det så det ligger antagligen hamnat under Spams.Knut_jr skrev:HEj Freddy, Har tydligen gått ut. Förut fick man mail innan det gick ut, men inte denna gången. Nu har jag gjort betalning vi dashborden. Hur lång tid tar det innan det slår igenom? Det står i support hjälpen att man skall få en kod till telefonen, men mitt nr är inte med i mitt konto.FreddyK skrev:Nej det ligger inte nere.
Alla nya kort behöver verifieras. När du har betalat ett köp hos oss så får du logga in på din internetbank och titta på utdraget. T.ex. om du har köpt ett 12 månaders konto så står det något i stil med “1234 Dashboard 1500 Kr” Den fyrsiffriga koden framför Dashboard behöver du ange i din Dashboard när du gör ett köp med ett nytt kort. Vissa banker kan ta 2-3 dagar på sig att visa koden i ditt kontoutdrag, då får du trycka på Order & Transactions i vänster meny och sedan Pending Transactions och sedan klicka på Verify för att ange koden.
FreddyK skrev:Du borde ha fått ett mail om det så det ligger antagligen hamnat under Spams.Knut_jr skrev:HEj Freddy, Har tydligen gått ut. Förut fick man mail innan det gick ut, men inte denna gången. Nu har jag gjort betalning vi dashborden. Hur lång tid tar det innan det slår igenom? Det står i support hjälpen att man skall få en kod till telefonen, men mitt nr är inte med i mitt konto.FreddyK skrev:Nej det ligger inte nere.
Sen ang koden så står det såhär och inget annatAlla nya kort behöver verifieras. När du har betalat ett köp hos oss så får du logga in på din internetbank och titta på utdraget. T.ex. om du har köpt ett 12 månaders konto så står det något i stil med “1234 Dashboard 1500 Kr” Den fyrsiffriga koden framför Dashboard behöver du ange i din Dashboard när du gör ett köp med ett nytt kort. Vissa banker kan ta 2-3 dagar på sig att visa koden i ditt kontoutdrag, då får du trycka på Order & Transactions i vänster meny och sedan Pending Transactions och sedan klicka på Verify för att ange koden.