## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Moderator: otto

PL2017
Inlägg: 1
Blev medlem: tis feb 14, 2017 8:29 pm

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Inlägg av PL2017 »

Alltså, jag har aldrig haft problem med IPTVking, nu när jag bytat länk och sätter igång kanalerna, HD funkar inte och de vanliga kanalerna buffrar typ var 10:e sekund. Vad beror detta på? När är det tänkt att åtgärda problemen?
Mesut123
Inlägg: 15
Blev medlem: lör feb 04, 2017 10:39 pm

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Inlägg av Mesut123 »

Samma här , kanallisterna laddas inte ,det står bara loading . Dessutom det började hacka mycket på viasat premium sport för mig .
profit
Inlägg: 45
Blev medlem: sön dec 04, 2016 5:21 pm

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Inlägg av profit »

Pac skrev:Hackar otroligt mycket på viasat sport premium, går ej att byta kanal ens då kanallistan bara laddar och så händer inget! Segt!
Samma här! Alla andra kanaler (som funkar) funkar.
Kollar matchen på BT sport 2 UK istället och det funkar fint.
GG08
Inlägg: 640
Blev medlem: mån okt 10, 2016 8:52 pm

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Inlägg av GG08 »

Pac skrev:Hackar otroligt mycket på viasat sport premium, går ej att byta kanal ens då kanallistan bara laddar och så händer inget! Segt!
Jag har skickat iväg felanmälan.

Kollade TVIP och Mag 254 är inte sega men hackar på viasat, byt annars till UK BT2
GG08
Inlägg: 640
Blev medlem: mån okt 10, 2016 8:52 pm

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Inlägg av GG08 »

Pac skrev:Hackar otroligt mycket på viasat sport premium, går ej att byta kanal ens då kanallistan bara laddar och så händer inget! Segt!
Hört från annat håll att Mag 256 är seg är det en sån du har?
Mesut123
Inlägg: 15
Blev medlem: lör feb 04, 2017 10:39 pm

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Inlägg av Mesut123 »

Har även mag256-w2
Antoniooo
Inlägg: 11
Blev medlem: sön okt 30, 2016 12:59 pm

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Inlägg av Antoniooo »

Det är något fel på grafiken i viasat sport premium. De står att PSG leder med 4-0 mot Barcelona, det kan absolut inte stämma :D
GG08
Inlägg: 640
Blev medlem: mån okt 10, 2016 8:52 pm

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Inlägg av GG08 »

Pac skrev:
Mesut123 skrev:Har även mag256-w2

Samma här, mag256-w2
Har den kommit igång än?
GG08
Inlägg: 640
Blev medlem: mån okt 10, 2016 8:52 pm

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Inlägg av GG08 »

Pac skrev:
GG08 skrev:
Pac skrev:

Samma här, mag256-w2
Har den kommit igång än?
Ja drog sladden o bytte till viaplay som en kompis dela med sig, pallade inte me skiten mer som bara ladda o hacka, tråkigt bara att d strula just när man ville kolla som mest :(
Jag förstår dig, men tydligen är det något skit med 256:an alla borde skriva till Infomir som har denna box.

Beklagar att du inte fick se från din box
GG08
Inlägg: 640
Blev medlem: mån okt 10, 2016 8:52 pm

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Inlägg av GG08 »

Pac skrev:
GG08 skrev:
Pac skrev:
Ja drog sladden o bytte till viaplay som en kompis dela med sig, pallade inte me skiten mer som bara ladda o hacka, tråkigt bara att d strula just när man ville kolla som mest :(
Jag förstår dig, men tydligen är det något skit med 256:an alla borde skriva till Infomir som har denna box.

Beklagar att du inte fick se från din box
Tack GG08, sånt som händer men frågan e om infomir tar till sig d om man skriver till dom? Vad kan d handla om me boxen? Nån bugg typ?
Ja det gör han men du får vänta länge på svar, jag har fått 3 olika filer med ny program vara, men ingen funkar förutom att den raderar allt, sen skickar man igen så tar det 2 veckor innan han kommer tillbaka. Ja ska skicka ett nytt mail så får vi se om han kommer tillbaka.
Skriv svar