## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Moderator: otto

ante_ante
Inlägg: 18
Blev medlem: fre aug 05, 2016 2:30 pm

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Inlägg av ante_ante »

Upplever mycket hackningar på tv4, ofta det är så på den kanalen. Fler med problem?
admin
Site Admin
Inlägg: 592
Blev medlem: tor aug 04, 2016 8:29 am

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Inlägg av admin »

ante_ante skrev:Upplever mycket hackningar på tv4, ofta det är så på den kanalen. Fler med problem?
Alla har detta problem, vi försöker hitta vad som orsakar detta då de andra kanaler utsända av samma host inte har några problem. Ursäkta röran
hijacker
Inlägg: 48
Blev medlem: lör sep 03, 2016 12:30 pm

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Inlägg av hijacker »

Nån mer med connect problem?
kaffeberoende
Inlägg: 124
Blev medlem: tis aug 23, 2016 1:37 pm

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Inlägg av kaffeberoende »

hijacker skrev:Nån mer med connect problem?
I hear you, har samma problem.
hijacker
Inlägg: 48
Blev medlem: lör sep 03, 2016 12:30 pm

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Inlägg av hijacker »

ADMIN?
admin
Site Admin
Inlägg: 592
Blev medlem: tor aug 04, 2016 8:29 am

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Inlägg av admin »

hijacker skrev:ADMIN?
Connect problem? Får vara mer tydliga på denna punkten, är de MAG, SmartTV Kodi? Händer detta fortfarande eller var de något tillfälligt då ni skrev det?
bengebong
Inlägg: 22
Blev medlem: tis aug 23, 2016 12:57 pm

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Inlägg av bengebong »

Är det bara jag som har problem med att guiden inte stämmer på alla svenska kanaler? Vissa kanaler verkar ligga en timme efter, medan vissa visar korrekt information. De brittiska kanalerna, som jag också tittar en del på, tycks stämma.
admin
Site Admin
Inlägg: 592
Blev medlem: tor aug 04, 2016 8:29 am

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Inlägg av admin »

bengebong skrev:Är det bara jag som har problem med att guiden inte stämmer på alla svenska kanaler? Vissa kanaler verkar ligga en timme efter, medan vissa visar korrekt information. De brittiska kanalerna, som jag också tittar en del på, tycks stämma.
Du är inte den enda, vi är medvetna om detta men har ingen aning om vad de beror på. Det är svårt för de verkar fungera för 2/3 av de med MAG enheter och verkar ligga en timme fel för 1/3 av MAG ägarna. Vi återkommer kring detta när vi vet mer
kaffeberoende
Inlägg: 124
Blev medlem: tis aug 23, 2016 1:37 pm

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Inlägg av kaffeberoende »

admin skrev:
bengebong skrev:Är det bara jag som har problem med att guiden inte stämmer på alla svenska kanaler? Vissa kanaler verkar ligga en timme efter, medan vissa visar korrekt information. De brittiska kanalerna, som jag också tittar en del på, tycks stämma.
Du är inte den enda, vi är medvetna om detta men har ingen aning om vad de beror på. Det är svårt för de verkar fungera för 2/3 av de med MAG enheter och verkar ligga en timme fel för 1/3 av MAG ägarna. Vi återkommer kring detta när vi vet mer
Även jag har problem med tv guiden. Dessutom har jag fått problem med att boxen i tid och otid visar Connection Problem. Då blir mag boxen oresponsiv och väldigt seg. Jag får då dra ut kabeln och starta om boxen.
hijacker
Inlägg: 48
Blev medlem: lör sep 03, 2016 12:30 pm

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Inlägg av hijacker »

kaffeberoende skrev:
admin skrev:
bengebong skrev:Är det bara jag som har problem med att guiden inte stämmer på alla svenska kanaler? Vissa kanaler verkar ligga en timme efter, medan vissa visar korrekt information. De brittiska kanalerna, som jag också tittar en del på, tycks stämma.
Du är inte den enda, vi är medvetna om detta men har ingen aning om vad de beror på. Det är svårt för de verkar fungera för 2/3 av de med MAG enheter och verkar ligga en timme fel för 1/3 av MAG ägarna. Vi återkommer kring detta när vi vet mer
Även jag har problem med tv guiden. Dessutom har jag fått problem med att boxen i tid och otid visar Connection Problem. Då blir mag boxen oresponsiv och väldigt seg. Jag får då dra ut kabeln och starta om boxen.
Har samma problem med Mag254. Började igår vid 20.00 tiden.
Skriv svar