## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Moderator: otto

brckodc79
Inlägg: 22
Blev medlem: tis okt 08, 2019 6:44 pm

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Inlägg av brckodc79 »

Samma sak här
Benson
Inlägg: 82
Blev medlem: ons jul 12, 2017 12:31 pm

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Inlägg av Benson »

Min står och laddar där symbolen syns—försvinner—syns—-försvinner.
Sen kommer det upp: fel vid inläsning av applikation. Kontrollera nätverksanslutningen och portaladressen. Ladda om sida starta om portalen.

Inget funkar oavsett vad jag klickar på.

Någon mer som har samma problem? Började igår för min.
What to do, om felet bara ligger hos mig?!
atrix
Inlägg: 803
Blev medlem: tor okt 13, 2016 1:32 pm

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Inlägg av atrix »

På hemsidan finns en bra sidan om man har problem med detta.
TVheadend HTSP Client under Kodi på Raspberry Pi 3 med OpenElec build 8.04.
Ubuntu server med TVHeadend 4.2.4. Sony 4k TV med Kodi, XBOX One med Kodi samt en gammal skön Mag 250.
Benson
Inlägg: 82
Blev medlem: ons jul 12, 2017 12:31 pm

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Inlägg av Benson »

Hittade bara info om att skicka meddelande i dashboarden.
Har gjort det nu, bägge boxar har det hänt så med nu.
Vet du vad det kan bero på? Från ingenstans bara lägga av och sen kommer det upp om fel vid applikation.
atrix
Inlägg: 803
Blev medlem: tor okt 13, 2016 1:32 pm

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Inlägg av atrix »

Då jag inte har någon sådan box, så det ända jag har hört kan hända är att man installera android på den, vilket man inte ska göra, och då måste man installera om det på något sätt.
TVheadend HTSP Client under Kodi på Raspberry Pi 3 med OpenElec build 8.04.
Ubuntu server med TVHeadend 4.2.4. Sony 4k TV med Kodi, XBOX One med Kodi samt en gammal skön Mag 250.
violett
Inlägg: 215
Blev medlem: lör aug 18, 2018 5:45 pm

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Inlägg av violett »

Nu verkar allt ligga nere, ingen bild här
disodium
Inlägg: 24
Blev medlem: tor jul 26, 2018 3:15 pm

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Inlägg av disodium »

Jag kommer inte ens in på portalen. Jag tittar nästan aldrig på tv, men det är väl självaste fan att det ska jävlas de få gångerna jag faktiskt vill🤔
disodium
Inlägg: 24
Blev medlem: tor jul 26, 2018 3:15 pm

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Inlägg av disodium »

Vidare så vill jag fråga om någon annan upplevt problem med Formel1 som sänds på Viasat? Hänger sig efter en stund och det går inte att få bild igen.
profit
Inlägg: 45
Blev medlem: sön dec 04, 2016 5:21 pm

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Inlägg av profit »

disodium skrev: lör jul 09, 2022 2:53 pm Vidare så vill jag fråga om någon annan upplevt problem med Formel1 som sänds på Viasat? Hänger sig efter en stund och det går inte att få bild igen.
Har samma problem som du, kollade först 5 min på F1 loppet sedan dog allt, får inte in någon annan kanal heller.
Tycker det i princip alltid strular när det är F1, kommer inte ihåg senast jag inte behövde slå över till Sky för att få se
zenator
Inlägg: 7
Blev medlem: mån dec 09, 2019 8:31 pm

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Inlägg av zenator »

profit skrev: lör jul 09, 2022 2:58 pm
disodium skrev: lör jul 09, 2022 2:53 pm Vidare så vill jag fråga om någon annan upplevt problem med Formel1 som sänds på Viasat? Hänger sig efter en stund och det går inte att få bild igen.
Har samma problem som du, kollade först 5 min på F1 loppet sedan dog allt, får inte in någon annan kanal heller.
Tycker det i princip alltid strular när det är F1, kommer inte ihåg senast jag inte behövde slå över till Sky för att få se
Har exakt samma problem, det lägger av ca 18 min in i ett F1 race, har varit så jäkligt6 länge nu......
Idag på Sprintracet så la det av efter ca 8 minuter, kom igång igen när intrevjuerna var efter racet...

Likadant varje race.....sjukt irriterande...
Skriv svar