FreddyK skrev:11433 skrev:Finns det någon som helst prognos för när kanalerna förväntas fungera för oss som kör genom SmartTv? Kommer det ens börja fungera igen eller ska man söka sig vidare till en annan leverantör? (uppriktig fråga)
Tacksam för svar då supporten varit undermålig den senaste tiden, tyvärr!
Ska inte vara nåt problem med SmartTV det är exakt samma länk som till Kodi, VLC osv och där fungerar det.
Kanske kan hjälpa att testa ta bort och lägga in det på nytt
Tack för svar!
Jag har varje dag sedan fredag kväll, Resetat kanallistan från
http://siptv.eu/mylist/, sedan rensat cache, cookies i datorn för att på nytt ladda upp kanallistan igen. Jag har startat om min router, ominstallerat appen i tvn och kollat länken
http://clientportal.link/ om jag är bannad (vilket jag inte är då jag får status "Access denied") Men allt är utan framgång. På min tv får jag fram kanal listan men det är endast svart bild och i inforutan står det först connecting för att senare övergå till Retrying 1, retrying 2, retrying 3 och slutligen Cannot connect.
Jag har även mailat er min MAC adress samt IP adress för att be om experthjälp men väntar fortfarande på svar där också.
Vad mer kan jag göra?