## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Moderator: otto

11433
Inlägg: 23
Blev medlem: sön nov 06, 2016 11:52 am

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Inlägg av 11433 »

Gasolina skrev:Du skulle inte ha säkrat den.
Skicka till supporten att de tar bort den och du får en ny adress att lägga in, hade samma problem i veckan.
Misstänkte att det kunde ha något med det att göra. Jag fick allt att fungera inatt. Skrev in den genererade säkrade MAG adressen från dashboard i boxen istället för adressen som IPTV king skrivit i sin guide. Rätt eller fel, kanalerna och portalen kom igång efteråt.

// 11433
rampis
Inlägg: 15
Blev medlem: sön dec 03, 2017 11:13 am

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Inlägg av rampis »

11433 skrev:
Gasolina skrev:Du skulle inte ha säkrat den.
Skicka till supporten att de tar bort den och du får en ny adress att lägga in, hade samma problem i veckan.
Misstänkte att det kunde ha något med det att göra. Jag fick allt att fungera inatt. Skrev in den genererade säkrade MAG adressen från dashboard i boxen istället för adressen som IPTV king skrivit i sin guide. Rätt eller fel, kanalerna och portalen kom igång efteråt.

// 11433
Jag har samma problem inget fungerar Hur gör man för att ändra mag adressen i tvip s-box 410 till den nya säkrade Mag adressen som jag får från dashboarden
rampis
Inlägg: 15
Blev medlem: sön dec 03, 2017 11:13 am

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Inlägg av rampis »

11433 skrev:
Gasolina skrev:Du skulle inte ha säkrat den.
Skicka till supporten att de tar bort den och du får en ny adress att lägga in, hade samma problem i veckan.
Misstänkte att det kunde ha något med det att göra. Jag fick allt att fungera inatt. Skrev in den genererade säkrade MAG adressen från dashboard i boxen istället för adressen som IPTV king skrivit i sin guide. Rätt eller fel, kanalerna och portalen kom igång efteråt.

// 11433
Vilken support iptvking får man ju inget svar av eller menar du forumet
11433
Inlägg: 23
Blev medlem: sön nov 06, 2016 11:52 am

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Inlägg av 11433 »

Jag har samma problem inget fungerar Hur gör man för att ändra mag adressen i tvip s-box 410 till den nya säkrade Mag adressen som jag får från dashboarden
Jag följde guiden och manuell installation https://www.iptvking.me/instruktioner/i ... vip-s-box/. Där man ska skriva in URL enligt instruktion så tog jag den nya genererade adressen från dashboard, då funkar det för mig iaf. Jag har mailat till [email protected] men inget svar har kommit. Hoppas det löser sig för dig!
//11433
rampis
Inlägg: 15
Blev medlem: sön dec 03, 2017 11:13 am

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Inlägg av rampis »

Jag skulle kolla lite på inställningar i portalen imorse och startade om den och helt plötsligt fungerar det så nu tänker jag inte röra dash boarden mer
Gamlin
Inlägg: 25
Blev medlem: sön okt 06, 2019 4:19 pm

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Inlägg av Gamlin »

Har haft problem sen i fredags tappade alla kanaler då har prövat allt (tror jag) på dashboard står det line is not connected right now/1 connection allowed for this line när jag prövar your mag portal kommer failed to generate new portal url 3 ! har tvip s-box 410 lilla lampan i boxen lyser inte heller kan boxen pajat kanske tips på vad göra ?
rampis
Inlägg: 15
Blev medlem: sön dec 03, 2017 11:13 am

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Inlägg av rampis »

Tryckte du på secure mag
gasgustav
Inlägg: 22
Blev medlem: lör nov 03, 2018 7:07 pm

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Inlägg av gasgustav »

Har köpt nytt( eller förlängt) abonnemang som jag inte får igång.
Det gamla gick ut idag och nu är det tomt på kanaler.
Vet inte vad jag ska göra,har antagligen med nåt i dashboarden att göra.
Där finns nu 2 rader,dels den som gått ut (expired) och dels den nya.
På båda står: "Line is not connected right now" i statusraden.
Vad göra?
Samsung smart-tv
gasgustav
Inlägg: 22
Blev medlem: lör nov 03, 2018 7:07 pm

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Inlägg av gasgustav »

ser nu att jag skaffade ett NYTT abonnemang istället för att FÖRLÄNGA (av misstag)
känns som jag är helt ute och cyklar....tryckte nu på "update" och får nu: Failed to generate new portal URL (3)
rampis
Inlägg: 15
Blev medlem: sön dec 03, 2017 11:13 am

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Inlägg av rampis »

1) På vänstra sidan i dashboarden finns knappen Tickets, för musen över den och klicka, då öppnas ett nytt fönster på högra sidan.
2) Du ser nu Tickets, Orders, New Ticket 3) Klicka på New Ticket 4) Välj vad det är för slags ticket längst upp 5) Skriv ...
Skriv svar