## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Moderator: otto

GG08
Inlägg: 640
Blev medlem: mån okt 10, 2016 8:52 pm

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Inlägg av GG08 »

Henke skrev:Tv 10, Kunskapskanalen, tlc, travel Chanel,SF kanalen ,BBC earth HD,Eurosport 1,Eurosport 2,Nick jr,c more fotboll, Buffrar som fan. Idag är det helt rötet.
Vi har fortfarande stor problem sedan allt som inträffade i Söndags. Det ser ut som att vi måste investera i ny hårdvara och de kan dröja lite längre innan vi får pli på alla problem.
Vi löser alla problem men de kan dröja lite längre än vad vi trodde.
Hemskt ledsen för detta.
GG08
Inlägg: 640
Blev medlem: mån okt 10, 2016 8:52 pm

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Inlägg av GG08 »

Calle438 skrev:Konstigt. Det hackade som sagt på Viasat premium. Samma som igår kväll på matchen. Och tv 3 HD fastnade bilden plötsligt. Hände flera ggr. Mvh


Vi har fortfarande stor problem sedan allt som inträffade i Söndags. Det ser ut som att vi måste investera i ny hårdvara och de kan dröja lite längre innan vi får pli på alla problem.
Vi löser alla problem men de kan dröja lite längre än vad vi trodde.
Hemskt ledsen för detta.
GG08
Inlägg: 640
Blev medlem: mån okt 10, 2016 8:52 pm

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Inlägg av GG08 »

magicmike skrev:Hej!

Vill bara nämna att några av de finska kanalerna under "scandinavian" är nere. Mtv3 Mtv3 HD, Mtv Max HD, Mtv Fakta, Yle Tv1 HD. På Yle tv2 är det någon arabisk kanal.

Kan detta fixas?

Vi har fortfarande stor problem sedan allt som inträffade i Söndags. Det ser ut som att vi måste investera i ny hårdvara och de kan dröja lite längre innan vi får pli på alla problem.
Vi löser alla problem men de kan dröja lite längre än vad vi trodde.
Hemskt ledsen för detta.
Fnaskwald
Inlägg: 21
Blev medlem: tis feb 07, 2017 8:08 pm

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Inlägg av Fnaskwald »

Funkar inte alls idag hos mig
GG08
Inlägg: 640
Blev medlem: mån okt 10, 2016 8:52 pm

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Inlägg av GG08 »

Fnaskwald skrev:Funkar inte alls idag hos mig
Hej Fnaskwald

Vad har du för box eller ? SmartTv

Kollar just nu på TVIP S 410 och den fungerar kanalerna som fungerar dom som inte är åtgärdade ännu fungerar klart inte.
Ska gå igen MAG och Smart TV om en stund..

Det är klart att du inte ska ha det så här
Mika
Inlägg: 4
Blev medlem: tor feb 16, 2017 2:10 pm

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Inlägg av Mika »

Mitt 24-h prov tog slut. Fick aldrig någon möjlighet att se när allt funkar. Vill helst inte köpa 3-månaders för att se så alla kanaler funkar hos mig. Kan man få köpa kortare tid eller få nytt 24-h prov när ni fått allt att funka igen?
GG08
Inlägg: 640
Blev medlem: mån okt 10, 2016 8:52 pm

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Inlägg av GG08 »

Mika skrev:Mitt 24-h prov tog slut. Fick aldrig någon möjlighet att se när allt funkar. Vill helst inte köpa 3-månaders för att se så alla kanaler funkar hos mig. Kan man få köpa kortare tid eller få nytt 24-h prov när ni fått allt att funka igen?
Hej Mika

Det förstår jag att man vill se fullt ut hur det fungerar.

Jag tycker att du skickar iväg ett mail till supporten om några dagar, förhoppningsvis så kommer den nya hårdvaran inom kort.

Du får tala om att du inte han få den upplevelsen som du hade förväntat.

Så hoppas jag att det löser sig
kaffeberoende
Inlägg: 124
Blev medlem: tis aug 23, 2016 1:37 pm

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Inlägg av kaffeberoende »

När beräknas problemen som har uppstått under veckan vara lösta? Då pratar jag om problemen med att många kanaler inte fungerar eller hänger sig.
GG08
Inlägg: 640
Blev medlem: mån okt 10, 2016 8:52 pm

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Inlägg av GG08 »

kaffeberoende skrev:När beräknas problemen som har uppstått under veckan vara lösta? Då pratar jag om problemen med att många kanaler inte fungerar eller hänger sig.

Vi har fortfarande stor problem sedan allt som inträffade i Söndags. Det ser ut som att vi måste investera i ny hårdvara och de kan dröja lite längre innan vi får pli på alla problem.
Vi löser alla problem men de kan dröja lite längre än vad vi trodde.
Hemskt ledsen för detta.
macki_b
Inlägg: 102
Blev medlem: mån jan 30, 2017 9:27 am

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Inlägg av macki_b »

kaffeberoende skrev:När beräknas problemen som har uppstått under veckan vara lösta? Då pratar jag om problemen med att många kanaler inte fungerar eller hänger sig.
Samma fråga här! Buffring och allmäna problem på svt1 hd idag.
Skriv svar