fritte skrev:Hej upplever att sista veckorna har det funkat dåligt till och från, idag tex har jag inget ljud på någon kanal, kör appen via smart-tv.
Kan man få lite uppdateringar om vad det är som just nu inte funkar som det ska, tror många upplever det som "slutet" vilket vi verkligen inte hoppas att det är.. Ni är ju grymma och vill även i fortsättningen ha denna tjänst.
Inte upplevt några problem med ljud här.
Låter mer som ett problem med appen i det fallet.
Okej märkligt! Allt har fungerar kanon tills för någon vecka sen och idag tar allt väldigt långt tid innan bilden kommer och inget ljud. Förslag på lösning? det har ju trots allt fungerat klanderfritt tills för någon vecka sen.
Okej vad jag kan se finns inga ljudinställningar att göra i appen (smart tv samsung) testade att återställa allt men samma sak, inget ljud ibland svart bild och ibland kommer det en bild, då och då kommer det in någon musik också.... sjukt märkligt!
Tänkte på en sak. Det här med att boxers och comhems kunder kan bli av med vissa kanaler pga färhandlingar med Discovery. Är det nått som kan drabba oss här med?
Fryser här också hela tiden under fotbollen. Är alltid frysningar vid sändningar som man kan anta ha många tittare... Stora fotbollsmatcher är omöjliga att se hos mig.