## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Moderator: otto

kaffeberoende
Inlägg: 124
Blev medlem: tis aug 23, 2016 1:37 pm

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Inlägg av kaffeberoende »

Hej Admin!

Har ni kommit närmare en lösning på EPG problemet som många av oss verkar lida av?
admin
Site Admin
Inlägg: 592
Blev medlem: tor aug 04, 2016 8:29 am

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Inlägg av admin »

kaffeberoende skrev:Hej Admin!

Har ni kommit närmare en lösning på EPG problemet som många av oss verkar lida av?
nej inte ännu tyvärr har faktiskt prioriterat tid åt detta, den verkar inte vilja med sig. Det blir samma om jag skjuter upp den med +10 timmar så visar de ändå samma. tro inte att jag glömmer av er för de gör jag inte vill gärna ha en lösning på detta själv
hijacker
Inlägg: 48
Blev medlem: lör sep 03, 2016 12:30 pm

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Inlägg av hijacker »

Cmore sport hd är fotboll hd..

Med risk för att halshuggas här inne men jag tycker inte ni ska lägga kraft tid pengar på tex logos och epg.

Dom flesta kollar sina tablåer i mobilen redan. För jag antar att man tex inte kan använda filter osv i den.

Försök få stabilitet och kvalitet på sändningar och kanaler. Tex cmore verkar vara återkommande problem.

ADMIN
kolla pm
Becknaren
Inlägg: 13
Blev medlem: mån okt 24, 2016 5:44 am

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Inlägg av Becknaren »

Cmore fotboll, Cmore fotboll HD, Cmore Sport HD fungerar ej. Står "not supported".

Kör via SmartTv.
palmerand
Inlägg: 21
Blev medlem: lör sep 03, 2016 3:24 pm

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Inlägg av palmerand »

Hej.

nu slutade cmore live 2, 3 och 4 fungera mitt i matchen.. på tal om cmore live 2 och 3 så är dom dessutom i väldigt dålig kvalitet, dom är som en ganska dålig stream på det sättet att dom är ryckiga och hackar väldigt mycket vilket är irriterande på en sportkanal. exakt så är det om man streamar från cmore play, sänds dom från cmore play eller beror det på någonting annat? cmore live 1 och 4 flyter jättebra (är osäker nu om live 4 men tror den fungerar lika bra som 1) och är trevliga att kolla på. jag och många med mig hade blivit supernöjda om live 2 och 3 hade fått samma kvalitet! annars vill jag hälsa att allt har fungerat kanon med mycket mindre fel det sista och det tackar jag mycket för!

Ha en kanon go kväll! // JP
Ruf
Inlägg: 54
Blev medlem: tor okt 20, 2016 11:38 am
Ort: Göteborg

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Inlägg av Ruf »

Verkar va många kanaler som är nere nu .. Tv3hd vissa cmore vissa viasat samt vissa discovery kanaler .
hispervisperalf
Inlägg: 26
Blev medlem: lör okt 08, 2016 5:12 pm

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Inlägg av hispervisperalf »

C morse hockey är kass igen
admin
Site Admin
Inlägg: 592
Blev medlem: tor aug 04, 2016 8:29 am

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Inlägg av admin »

Personen som sänder dessa kanaler säger att hans router är bränd. Vi försöker hitta en backup tills han får igång en router
hispervisperalf
Inlägg: 26
Blev medlem: lör okt 08, 2016 5:12 pm

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Inlägg av hispervisperalf »

I dag är det inget bra,!Synden på SVT, cmore och allmänt buffrande
hispervisperalf
Inlägg: 26
Blev medlem: lör okt 08, 2016 5:12 pm

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Inlägg av hispervisperalf »

Menade givetvis synken? Jävla stavningsorogram
Skriv svar