## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Moderator: otto

Lussan74
Inlägg: 40
Blev medlem: tor feb 23, 2017 11:45 am

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Inlägg av Lussan74 »

samma här svart i rutan
Demonaz
Inlägg: 114
Blev medlem: sön mar 05, 2017 8:05 pm

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Inlägg av Demonaz »

Svart i rutan i Kodi.
Började lite innan 7, nu funkar allt igen.
Eh?
Lussan74
Inlägg: 40
Blev medlem: tor feb 23, 2017 11:45 am

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Inlägg av Lussan74 »

ok hoppas det funkar på mag boxen ochså
Lussan74
Inlägg: 40
Blev medlem: tor feb 23, 2017 11:45 am

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Inlägg av Lussan74 »

nu funkar kanalerna för mig :)
admin
Site Admin
Inlägg: 592
Blev medlem: tor aug 04, 2016 8:29 am

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Inlägg av admin »

Hej Allihopa!

Vi hade lite driftstörningar i morse pga ett par tekniska fel som vi var tvugna att åtgärda, sedan uppgradera lite i vårt system. Dessa fel hade visat sig redan igår kväll men vi avvaktade med att gå igenom allting tills morgonen då de flesta sover eller är på jobbet.

Ni som undrar vart personalen (även mig) tagit vägen från forumet så oroa er inte, vi har brist på personal nu de senare veckorna sedan TV4 Sände ut lite strunt och de fick vår personal som befinner sig i Sverige att kasta in handduken. Vi kommer inte lägga ner, vi kommer inte ge upp och vi fortsätter som vanligt, dock kommer vi ha brist på personal ett tag framöver. Därför har vi gjort lite ändringar

- Frågor som vi märker kommer ta alldeles för mycket av vår tid (speciellt ni som delar upp ett stort mail till 20 mindre med frågor om pris och annat som redan finns besvarat på hemsidan) kommer INTE besvaras. Vi måste prioritera vår tid först och främst till de betalande medlemmar vi har.
- Provkonton delas endast ut nu Måndag - Lördag 10.00 - 17.00 , vi har inte kvar personal för att kunna hantera 700+ provkonton om dagen 24/7.
- Ordrar behandlas inom 24 timmar.
- Mail besvaras endast 10.00 - 22.00

Hoppas ni har förståelse för detta, vi är tvugna att prioritera om lite för att kunna hinna med de tekniska samt svara er så gott vi kan tills dess att vi har fått in lite mer kunnig personal.

Anledningen till att vi är frånvarande på forumet är främst av den anledningen att vi anser att ni alla är så pass duktiga nu förtiden att 90% av frågorna går oftast besvarade här av andra hjälpsamma medlemmar och det är vi mycket stolta och tacksamma över!
Pontusk82
Inlägg: 98
Blev medlem: sön okt 30, 2016 11:08 pm

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Inlägg av Pontusk82 »

Funkar nu. Tackar. Ni gör ett superbt arbete! Lyckats få med mig 8st nya medlemmar senaste veckorna. Alla mer än nöjda! Keep on!
Lussan74
Inlägg: 40
Blev medlem: tor feb 23, 2017 11:45 am

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Inlägg av Lussan74 »

är det bara jag som har problem med discovery science funkat inte för mig
swehub
Inlägg: 103
Blev medlem: tis jan 31, 2017 11:29 pm

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Inlägg av swehub »

Lussan74 skrev:är det bara jag som har problem med discovery science funkat inte för mig
Det är en kanal som ligger nere för tillfället, brukar lösa sig efter någon dag...................
Tack för den här tiden =)
noBeard
Inlägg: 8
Blev medlem: sön jan 01, 2017 8:11 am

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Inlägg av noBeard »

Den har legat nere länge tror jag.
NahApologize
Inlägg: 1
Blev medlem: ons mar 15, 2017 6:21 pm

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Inlägg av NahApologize »

Hej,

Discovery science har nu legat nere i va två veckor, blir det någon ordning på kanalen snart kanske???

Tack
Skriv svar