## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Moderator: otto

Ampa69
Inlägg: 89
Blev medlem: lör okt 15, 2016 12:01 am

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Inlägg av Ampa69 »

Problem med ID Investigation Discovery SE, är det bara jag som har frysningar, blockningar eller vad man ska kalla det på denna kanalen.
Jag kan titta på tex nån c more kanal i HD utan problem men när jag tittar på ID så kommer det frysningar mm typ lite då och då.
Filmade med mobilen och la upp på youtube för er att se hur det ser ut https://youtu.be/r7OtlPUAw0Y ca 10 sek in i klippet syns det. Har bahnhof och vore det problem med min lina så borde ju det vara problem med alla kanaler och inte enbart ID tycker jag
nån admin får ta bort länken om det inte får läggas in länk....
mukki
Inlägg: 50
Blev medlem: tor dec 29, 2016 12:27 pm

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Inlägg av mukki »

Ampa69 skrev:Problem med ID Investigation Discovery SE, är det bara jag som har frysningar, blockningar eller vad man ska kalla det på denna kanalen.
Jag kan titta på tex nån c more kanal i HD utan problem men när jag tittar på ID så kommer det frysningar mm typ lite då och då.
Filmade med mobilen och la upp på youtube för er att se hur det ser ut https://youtu.be/r7OtlPUAw0Y ca 10 sek in i klippet syns det. Har bahnhof och vore det problem med min lina så borde ju det vara problem med alla kanaler och inte enbart ID tycker jag
nån admin får ta bort länken om det inte får läggas in länk....
För mig funkar det fel fritt. Har haft på kanalen typ 1-2 timmar. Använder bredband2
Techeng
Inlägg: 12
Blev medlem: fre jan 13, 2017 5:26 pm

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Inlägg av Techeng »

Jag får inte EPG att funka med dom svenska kanalerna. Jag kör vi TVIP S-Box v410.
GG08
Inlägg: 640
Blev medlem: mån okt 10, 2016 8:52 pm

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Inlägg av GG08 »

Techeng skrev:Jag får inte EPG att funka med dom svenska kanalerna. Jag kör vi TVIP S-Box v410.
Det fungerar förnärvarande inte, vi jobbar på det.
Ampa69
Inlägg: 89
Blev medlem: lör okt 15, 2016 12:01 am

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Inlägg av Ampa69 »

mukki skrev:
Ampa69 skrev:Problem med ID Investigation Discovery SE, är det bara jag som har frysningar, blockningar eller vad man ska kalla det på denna kanalen.
Jag kan titta på tex nån c more kanal i HD utan problem men när jag tittar på ID så kommer det frysningar mm typ lite då och då.
Filmade med mobilen och la upp på youtube för er att se hur det ser ut https://youtu.be/r7OtlPUAw0Y ca 10 sek in i klippet syns det. Har bahnhof och vore det problem med min lina så borde ju det vara problem med alla kanaler och inte enbart ID tycker jag
nån admin får ta bort länken om det inte får läggas in länk....
För mig funkar det fel fritt. Har haft på kanalen typ 1-2 timmar. Använder bredband2

Glömde skriva att jag har en Mag256 o tittar genom
Martin80
Inlägg: 7
Blev medlem: lör nov 12, 2016 12:03 pm

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Inlägg av Martin80 »

Generella problem? Allt dog hemma hos mig. Ett par minuter senare låg hemsidan nere. Jag kan fortfarande inte ladda kanalerna i KODI men nu är hemsidan uppe igen...

EDIT: Funkar nu igen
GG08
Inlägg: 640
Blev medlem: mån okt 10, 2016 8:52 pm

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Inlägg av GG08 »

Martin80 skrev:Generella problem? Allt dog hemma hos mig. Ett par minuter senare låg hemsidan nere. Jag kan fortfarande inte ladda kanalerna i KODI men nu är hemsidan uppe igen...

EDIT: Funkar nu igen
Det var vår hosting som inte klarade av trafiken.

Så vi har bytt till en annan, så nu ska det fungera igen
stiftet
Inlägg: 8
Blev medlem: tor nov 03, 2016 7:41 pm

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Inlägg av stiftet »

hej är det fler som inte får igång en enda kanal? har varit så hela dagen här.
GG08
Inlägg: 640
Blev medlem: mån okt 10, 2016 8:52 pm

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Inlägg av GG08 »

stiftet skrev:hej är det fler som inte får igång en enda kanal? har varit så hela dagen här.
Jag tror att problemet ligger hos dig. Här är det inga problem.

Starta om din utrustning, annars återkom
stiftet
Inlägg: 8
Blev medlem: tor nov 03, 2016 7:41 pm

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Inlägg av stiftet »

GG08 skrev:
stiftet skrev:hej är det fler som inte får igång en enda kanal? har varit så hela dagen här.
Jag tror att problemet ligger hos dig. Här är det inga problem.

Starta om din utrustning, annars återkom
Har redan provat allt det utan resultat.
Skriv svar