## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Moderator: otto

Tetris
Inlägg: 15
Blev medlem: sön okt 06, 2019 8:10 am

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Inlägg av Tetris »

Patte666 skrev:
JakkieEast skrev:Hos mig fungerar alla kanaler jag kollar på (typ svenska). (GSE IP-TV PRO) på min AppleTV men endast med den appen. iPlayTV som jag föredrar fungerar inte, där får jag 12st afrikanska kanaler. Som i och för sig fungerar, men inte direkt det jag vill se.

Edit: inget direkt lagg eller lång tid att byta kanal heller för den delen.
Samma hos mig.
Iplaytv har 12 afrikanska kanaler.
Nån lösning på problemet med just den appen?

Funkade på mobil innan med IPTV Extreme Pro.

Men nu ligger det nere igen.
Skumt, sådär var det när jag skaffade iptv för typ 2-3 veckor sedan. Laddade ner appen Mrmc LITE, gör inte det köp hel veriasionen ist ni so funderar på den. Fick nämligen också bara 12 afrikanska kanaler att bläddra genom och då var det innan raiden.

Ni som använder apple tv, vilken app föredrar ni? Finns det nån gratis app som fungerar just nu, alt någon billig.
Memo
Inlägg: 1
Blev medlem: lör okt 05, 2019 4:32 pm

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Inlägg av Memo »

Kan någon skriva , jag är ny på forumet, status på kanaler, det fungerar inte hos mig tack
Kricke79
Inlägg: 4
Blev medlem: lör okt 05, 2019 4:35 pm

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Inlägg av Kricke79 »

Memo skrev:Kan någon skriva , jag är ny på forumet, status på kanaler, det fungerar inte hos mig tack
jag är ny på forumet, status på kanaler, det fungerar inte hos mig tack
ThoBer
Inlägg: 40
Blev medlem: sön maj 14, 2017 1:13 pm

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Inlägg av ThoBer »

Läs tidigare inlägg, typ ett par sidor bak...

Men ingen vet exakt tid när allt är uppe och fungerar helt, har sett 19 tiden på annan sida.
Om det fungerar helt, delvis eller inte alls då får vi se...

Verkar dock fungera rätt bra för mig nu, med kanal lista samt byten och kanaler laddar rätt bra... lite lagg ibland.
JakkieEast
Inlägg: 4
Blev medlem: sön okt 06, 2019 1:50 pm

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Inlägg av JakkieEast »

Tetris skrev:
Patte666 skrev:
JakkieEast skrev:Hos mig fungerar alla kanaler jag kollar på (typ svenska). (GSE IP-TV PRO) på min AppleTV men endast med den appen. iPlayTV som jag föredrar fungerar inte, där får jag 12st afrikanska kanaler. Som i och för sig fungerar, men inte direkt det jag vill se.

Edit: inget direkt lagg eller lång tid att byta kanal heller för den delen.
Samma hos mig.
Iplaytv har 12 afrikanska kanaler.
Nån lösning på problemet med just den appen?

Funkade på mobil innan med IPTV Extreme Pro.

Men nu ligger det nere igen.
Skumt, sådär var det när jag skaffade iptv för typ 2-3 veckor sedan. Laddade ner appen Mrmc LITE, gör inte det köp hel veriasionen ist ni so funderar på den. Fick nämligen också bara 12 afrikanska kanaler att bläddra genom och då var det innan raiden.

Ni som använder apple tv, vilken app föredrar ni? Finns det nån gratis app som fungerar just nu, alt någon billig.
Jag föredrar som sagt iPlayTV på AppleTv när det nu känner för att fungera. GSE är bra den med, lite mer ”avancerad” för de som gillar det. Det gör inte min fru. MrMCC eller vad den heter valde jag bort direkt. (Jag har alltid använt betalversioner av de appar jag använt. De har en tendens att vara mer fullständigt fungerande).
ardian
Inlägg: 19
Blev medlem: tor aug 17, 2017 3:02 am

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Inlägg av ardian »

Nu funkar det fint fint :D
Nilleosk
Inlägg: 8
Blev medlem: sön okt 06, 2019 5:06 pm

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Inlägg av Nilleosk »

Försökte reseta S-box v410 nu har den låst sig på sida där man skall välja språk men det går ej att gå vidare. Har testat att stänga av, dra ur sladd, resetat igen men skärmen är bara helt låst. Någon som har förslag??
Andreas Sellmander
Inlägg: 1
Blev medlem: sön okt 06, 2019 4:05 pm

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Inlägg av Andreas Sellmander »

Samtliga kanaler och videocluben nere sen 3okt. Håller tummarna att lösning kommer snart, ungarna har abstinens efter tv :D .
n0lla
Inlägg: 10
Blev medlem: sön feb 18, 2018 2:58 pm

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Inlägg av n0lla »

Allt fungerar fint här nu. Använder box 410.
Flyter på bättre nu än vad det gjort senaste veckan.

Bra jobbat IP-TV King :D
JesperK
Inlägg: 5
Blev medlem: tis maj 07, 2019 6:10 pm

Re: ## // SAMLINGSTRÅD FÖR PROBLEM \\ ##

Inlägg av JesperK »

Konstigt att vissa får det att fungera. Jag kan inte ens få upp kanallistan. Måste man ändra något i länken från dashboard?
Skriv svar